Gå til innhold

Pc i bilen

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

jeg synst det er veldig smart å bygge data i bilen, siden du kan gjøre så mye mer enn bare høre musikk.

jeg skal snart bygge data inn i bil, venter bare på kæsj til deler, har noen deler liggende, resten må kjøpes.

sjekk her:

http://www.carputer.no/index.php?name=Forums

der er mange "how too's" og tips ;)

jeg vil ikke anbefale å kjøpe dc-ac omformer siden en 12volt strøm forsyning koster omtrent samme og er mye bedre.

jeg har tenkt ut alle planer, og har klart for meg hvordan jeg skal gjøre det i min bil.

om du trenger noen tips kan du sende meg PM ;)

Mvh Tom

VW Golf 5 2.0TDI 2005mod.

Jeep Cherokee 4.0 1993mod.

Nissan 200SX 1.8T 1991mod.

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
De fleste carputer-PSUer har allerede en slik innebygget.

PS: nå får du Mac Mini med den "gamle" G4-prosessoren fra 3.490,- hos Eplehuset. Den prisen matcher du GARANTERT ikke med en VIA-sak ;)

Ja, jeg maser kanskje om Mac Mini. Men faktum er at den er akkurat like stor som en vanlig headunit, den er ferdig bygd, den fungerer rett ut av eska og den er langt kjappere enn en hvilken som helst annen carputer (med unntak av Pentium M, som også er langt dyrere), den er stille, og har en fordel med OS X "medfødte" støtte for det meste som lukter av profflyd. Du har kanskje lagt merke til hvor mange artister og lydstudioer som benytter seg av Apple-hardware (og forsåvidt også Apple-software)?

Jeg fant ikke den prisen noen sted. Lå på litt over 5000,- Vil gjerne vite hvor jeg får den til den prisen? Er ute etter Carputer, og til den prisen kan jeg leve med å skru på mac'en hver gang.

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplehuset (og div. andre Apple-forhandlere) solgte G4-modellen til rundt 3.500,- til lagrene var tomme. Nå er nok alle solgt, men det er ingenting i veien for å kjøpe brukt. Eple-entusiaster passer som regel godt på maskinene sine.

Og en ny Mini er fremdeles et godt kjøp, spesielt ettersom man kan bytte ut prosessoren med en Intel Core 2 ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider