Gå til innhold

kjøper meg omega b

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

på torsdag blir jeg mest sansynelig eier av en 1996 omega b 2.0i sedan.

lurer litt på hva som finnes av senkesett til dette? pris også. tar vel helst både dempere å fjører.

å går det med C20LET i den. hørt noe om at det kan bli vanskelig siden den har klimaannlegg. ?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C20LET passer perfekt på Girkassen i den;)orginal kassen tåler rundt 350hk.Hadde Byttet til en litt tøffere clutch.

Finner en haug av Senkesett til omegan ,har sett 4 fjører 40 senk bak foran for 999kr.

Sedan er penest:) lykke til

1 person på bilforumet som har lagd turbo maskin ut av 2.0 ecto tec ;)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke fjører vil du anbefale? gjerne som går overens med originale dempere. og som helst ikke fjerner det som er av komfort.

er cobra noe bra? ell er HR veien å gå? de som eiker selger å sikkert drar igang 999kr kampanje på en vakker dag.. hvordan merke er de? å hvor gode er de?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke fjører vil du anbefale? gjerne som går overens med originale dempere. og som helst ikke fjerner det som er av komfort.

er cobra noe bra? ell er HR veien å gå? de som eiker selger å sikkert drar igang 999kr kampanje på en vakker dag.. hvordan merke er de? å hvor gode er de?

Kjøp APEX fjærer, disse senker 40mm.

Har dem på omegan selv og er meget fornøyd, kjører også med orginale dempere så komforten er det ikke no å si på.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte eibach fjører å sachs supertouring noe dempere til den i dag.. hehe.. 5100..

men er kassetspiller i den. å den vises på kjørekomputeren.. hmm.. går det da å bytte emd en cd/mp3 spiller å koble den på kjørekomputeren?

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kasse er det du snakker om Omegamannen?

Jeg snakker om f27 tror jeg den heter det er manuell kassen som sitter foreksempel på 2.0 16v.omega 97-

Har en venn fra opel som har bygget kaddet city med C20Let med den Girkassen Orginal byttet til sinter clutch den er bremset på 352 hp 489nm.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. tar den spilleren mp3 å vil ha artist/sang vises i kjørekomputeren? er det noen linjeutlanger på denne?

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, den tar kun CD - men brente cd'er også. Jeg har ikke klart å oppdrive Mp3 spiller som passer uten å måtte begynne å legge om det elektriske.

CD-tekst har jeg ikke prøvd - men der kan du kanskje få navnet på hva som spiller i kjørekomputeren.

Den har ikke ekstern linjeutgang, men husker ikke om den hadde en på baksiden.

Men til gjenngjeld så ble lyden ekstremt mye bedre med VDO enn med den orginale CDR500 CD-spilleren som var i min - men så skulle ikke det så mye til heller da :disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om f27 tror jeg den heter det er manuell kassen som sitter foreksempel på 2.0 16v.omega 97-

Har en venn fra opel som har bygget kaddet city med C20Let med den Girkassen Orginal byttet til sinter clutch den er bremset på 352 hp 489nm.

F27??? Ikke no som heter det, og F står for FWD..

Kassene i omega heter vel R25, R28 og R25/28

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider