Triple5soul Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 BB tar litt over 100£ for en side mens mekonomen tar 2200 eller noe, hvis man handler litt annet snacks samtidig så blir det ikke så ille, siden frakten ikke har noe med vekt å gjøre. Regner med at de kanskje ikke er så interessert i å merke at varen koster under 200 kr men det går jo ann å høre, så slipper man mva også. Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det blei veldig mye styr idag, så vi fikk ikke fikset toppakningen. Derfor lurer jeg nok på å bestille pakningssett fra BB istedet, for da det både er forsterket og billigere enn fra Bilia. Men fikk hvertfall felgene på bilen idag :) Ganske så fornøyd med de. Og angrer ikke på at det ble 195/45 akkurat, selv om jeg ikke har fått prøvd de enda. Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ble bra!! Alfa omega med felger på en R5. Problemet er vel all vente tiden på delene fra BB. Eller har du god tid :)?? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 god og god.... Hehe. Kjenner at jeg er litt sugen på å få kjørt bilen snart å gitt. Men kanskje like greit å kjøpe en forsterket pakning nå, hvis jeg ikke får lurt noen til å være med til helga da. Vet du forresten om det er våte foringer i motoren? En som mente at de kanskje satt for lavt, at det var det som var problemet... Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 "hvit, grålig røyk tyder på at motoren forbrenner vann og det er da en lekasje rundt ved toppen ( toppakning , foringer ( hvis det er våte foringer osv ) " Vet ikke om det er det, men vist du tar å spørr på forumet på RTOC.org får du nok svar med en gang. Vist du skal trimme bilen så er det like greit å kjøpe forsterket pakning når du først er i gang, såklart. Men kan gå fort en måned ventetid, er iallefall det med Ktec og CGBMotorsport.com. Tar tid igjennom tollen, for pakken må først til Oslo. Kanskje størst problem for meg som bor i Bergen :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 De er vel kanskje heller ikke så interessert i å merke pakka med en pris under 200 kr?! Kan vel fort bli litt stress for dem hvis den blir sjekka. Men skal sjekke om jeg finner noe på ebay, de kvir seg som regel ikke for å merke en lav pris hvertfall:) Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Vist pakken er stor merker de den sikkert riktig. Men kan jo alltids skrive 100£ istedenfor 200£, det vil sikkert ikke Tollvesenet merket. Blir jo endel billigere :) Så to stykk drivaksliger på ebay isted, meget billig. Vel og merke brukte, gått 20.000miles Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan går det med r5'n? Ser ut som jeg selger min GTE nå, til i nærheten av der du holder til, Gjøvik. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 skjedd lite nå gitt. Har bare pusla litt og lagt opp litt ledninger litt bedre og sånt. Har hatt så mye å gjøre på skolen at jeg ikke har hatt tid. Må vel ut og vaske og polere etterpå hvis jeg ikke må tilbake :) Toppakningen har det skjedd lite med dessverre, så har ikke fått prøvd de nye dekka enda :( Har du en annen bil i siktet eller skal du prøve å klare deg uten en stund? Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Fikk ett godt tilbud på bilen, men nå merker jeg at andre også vil gi like mye igjen for den. Begynner å bli litt lei tyt og mas så snart setter jeg en fast pris og sier den som kommer med pengene først får den. Lysten på en mer driftsikkerbil, som kan kjøres på ferie med osv. Så ender nok opp med en Mazda 626 V6. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja det er alltid stress når man skal selge bil dessverre. Har lurt litt på valget jeg gjorde når jeg gikk fra Toyota til gammel Renault jeg også :) Hehe. Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Vi får se om hun kommer å kjøper den. Vet jo aldri :) Vist ikke blir det nok til å fikse en feil til og eu-godkjenne den, for så å selge. Ingen dum ide å bytte ut Toyota med en gammel Renault. Er få biler som kan gi så mye kjøreglede, er morsomt å kjøre hver gang man er ute. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Pen bil:) Hermanzen: Venter fremdeles på fanger jeg?!?!? :deng Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Da var min R5 GTE forsvunnet. Sammen med frontfangeren ;) Ble hentet på tilhenger ikveld. Sorgens dag etter alle pussing og sliting for å få bilen kjørbar og strøken. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 NOOOOOOOOO! Helligbrøde! :) Gratulerer/kondolerer. Hvordan føles det? Fornøyd med det du fikk eller? Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg