Gå til innhold

Vurderer å kjøpe denne!

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

Har sett på en golf 1 her ved jobben, som er til salgs..

hakke fått sett så mye på den, men så ut som lite rust å bra stand!

Det er en 83model hvis jeg ikke tar helt feil, GTI.

Sku visst være en 'Rabbit' eller noe? det det heter?

hakke så greie på akkurat dette. Hva er forskjellen når det er en slik da?

Den var gått 260trur jeg det sto.

bilder:

bilde8469eo.jpg

bilde8485ft.jpg

bilde8507yc.jpg

bilde8519rk.jpg

pris: 19.000kr , er det bra pris? hakke så greie på pris på Golf I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis den er rustfri er det ikke for mye og forlange, men synes KM-stand var ganske høy, det ser ut som om den er malt svart opp til nederste profil på døra, noe som ødelegger litt synes jeg. Er den ikke registrert så må du jo ut med masse penger for å få registrert den ( årsavg., omregavg, nye skilter osv..). Den har på hjulbuelister, disse er skumle siden de samler en god del rust! Ellers var den ganske tøff, så prut den ned et par 1000 om mulig...

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje svare på det andre og, Rabbit GTi er en " økonomi"-versjon av den vanlige GTi. Det er litt blandet om hva som er forskjellene, bl.a framsetene, mangler takluke, ikke har kjørecomputer, ikke har farget glass osv.

Men motoren er det samme som på gti, og i 1983 var den en 1800 på 112 hk. Sprek som f!

De vanlige stedene disse ruster er; rundt tanklokk, hjulbuer ( skjermbredderene), framskjermer, i vannkassa ( under asfaltmattene ved siden av kupevifta), jekkanten ( spesielt foran) og bakplate/frontplate. Men ser ut som om denne er ganske hel sånn sett, så sjekk hvertfall tanklokk, hjulbuer og jekkant/kanaler for rust!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal hellakkere, hvorfor ikke kjøpe ett vrak og pusse opp? ;)

Men fra spøk til revolver, fet bil. Er felgene inkludert i 19k pris?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar så fort:) ske jeg ha den blir den pussa opp å helakkert å slikt..

åssen er motor'n på disse bilene?

Stått lenge, så går nok ned noen lapper på den han fyrn sikkert.. hehe

Jeg ville ha sjekka denne bilen grundigere før jeg gikk til innkjøp av denne...

Hvorfor har han lagt body opp på halve døra? Mest sannsynlig for å skjule rust tipper jeg...

Ellers så bilen grei ut, litt dyr siden den har b.l.a sort panser, og ikke minst at det er lakkert med body opp til knekken på døra, samt frontplate og sannsynligvis bakplate...

Frontruta er slitt og har "løsnet" i kanten, det ser du siden den begynner å bli hvit rundt kantene.

Det du har der ser ut som en Rabbit for meg siden den av bildene ser ut til ikke å ha farge glass...

Kul dekor på sidene, typisk 80'tall stuk og Borbet A felgene kan bli ganske kule om man helpolerer dem... ;)

KM-stand er ikke unormal i forhold til alderen på bilen, og det er eierens vedlikehold som tilsier standen på bilen. Km.stand på gamle einsere er ofte uvesentlig.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, knall med svar.. Ska skjekke den grundig å snakke med eiern =)

Så kommer jeg sikkert fram til en avgjørelse..

Å trur felgene er med i prisen ja, denne sto til 25 lapper for en stund siden..

Så hvis den ser bra stand ut å greier, å jeg kommer med 14lapper der å da..

selger han den sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider