Gå til innhold

Vurderer å kjøpe denne!

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

Mye ligger disse i ferdig oppussa da? slik som den der bare strøken:)

kanskje jeg skal pusse den opp for så å selge den siden jeg jobber

på oppretting å lakkerings verksted..men jeg hakke peil på priser å slikt på disse gamle bilene her:)

Vanskelig å pris sette oppussa Einsere.

Kjøperne vil heller kjøpe ett objekt å bruke 40-60k + arbeidstimer, enn å kjøpe ferdig til 40-60k...

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er dem da ? for min bil er en -83 så jeg regner med den har rulla med lokary skjermer heletiden, men veit jo ikke... derfor er det nesten første plassen jeg ser etter !

Svært få (andre enn meg) gidder å ettermontere plastinnerskjermer. Om jeg ikke tar feil var dette ekstrautstyr. 1982 Golf CL'en min hadde ikke dette, og gikk inntil jeg kjøpte den for fire år siden uten slike. Den har greid seg veldig bra, av en eller annen grunn.

Det er lett å se om bilen hadde plastinnerskjermer originalt eller om det er ettermontert. Dersom skjermene har sitti der hele bilens levetid er det bare brukt hulromsguffe utenpå den originale "bodyen", og dette er da naturligvis gullende reint. Bilene som ikke hadde plastinnerskjermer er som regel behandla med tykktektyl i hjulhuset (de som ikke fikk dette røyk nok under 6000-kronerskampanjen til Staten for en del år siden, om ikke før), og denne er følgelig full av skitt og lort. Dette vil åpenbare seg når du tar av plastinnerskjermen.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider