Fartstripa Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har en 74 scirocco, nr 47 ut fra samlebåndet. Noen som kan gi ett hint på hva bilen er verdt? Har en helvetes rustjobb på den, men nabogutten er ivrig på å kjøpe den.. Ser muligheten til å bli kvitt den.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hei! Kjøpte min '79 for 2500,-.. den var kraftig rustangrepet pluss at motoren ikke gikk da jeg kjøpte den. Er motoren i god stand på din? I så fall vill jeg tippe 4-5000,- disse bilene vokser jo ikke på trær, så jeg ville beholt den da, men :) MKj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ja, siden denne er første årsmodell er den veldig spesiell.. motoren ble overhalet i 96, og knapt vært på veien siden det.. planen min (en gang) var og sette inn en G60 motor, men jeg hadde nok og sette fingrene i.. jeg får sette den til side en stund til, så får jeg ta fatt i den en gang jeg har goood tid.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 disse skjønnhetene er virkelig verdt å ta vare på! lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drengen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jess. helt enig.. griske biler dette her. Men jeg ville tatt vare på den hvis det hadde vært meg som satt med en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 det som er synd er jo at det er lite tilgang på deler, men mye passer fra golf 1 med rette ingrep og tilpassing... Denne bør da være verdt mer enn 4-5000, oppi 10 er den nok, selv med all rusta Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 mye skal det til for at du skal selge den da ? jeg begynner å bli desperat,,har lett etter en sånn bil i12 år Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 se på autodb. akkurat kommet inn en '74 ts... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg selger den nok ikke nå.. Har prosjekter som går foran den, men etterhvert skal jeg få tid til den også... Har en golf1 liggende i deler, så jeg har da noe deler.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg selger den nok ikke nå.. Har prosjekter som går foran den, men etterhvert skal jeg få tid til den også... Har en golf1 liggende i deler, så jeg har da noe deler.. Du får si ifra vis du trenger no deler. Jeg har noe liggenes. :D Bl.annet panser, bakluke, noe lamper, instrumenter, grill+++++ Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 bra å høre at du tar var på bilen, du hadde sikkert angra etter ei stund.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond_eric Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvis du skullle selge bilen så sørg for å gjør d til en som tar vare på den...... ellers så har jeg og en del deler liggende..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg