Gå til innhold

til dere med mp3 spiller i bilen!?

Ranger emnet


Reinert A

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på åssen dere brenner cden deres?

 

når jeg brenner så kommer det en sånn merkelig lyd en gang i mellom , det er ikke så ofte , men det er plagsomt når det kommer!

 

Når jeg brenner så brenner jeg på 8x , det hjalp ikke så mye!

 

kanskje jeg som har en dårlig brenner?

 

har en LG 16x...

 

jævlig irriteranes ihvertfall!!!

 

Mvh

 

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

jeg bare lurer på åssen dere brenner cden deres?

 

når jeg brenner så kommer det en sånn merkelig lyd en gang i mellom , det er ikke så ofte , men det er plagsomt når det kommer!

 

Når jeg brenner så brenner jeg på 8x , det hjalp ikke så mye!

 

kanskje jeg som har en dårlig brenner?

 

har en LG 16x...

 

jævlig irriteranes ihvertfall!!!

 

Mvh

 

Rino

 

Type spiller har du i bilen?

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... er ikke mp3 filene dine som er litt ute av kontroll da? eller funker de fint på pc`n?

 

har også mp3 spiller i bilen, men har ikke merket noe til ulyder av det slaget....

 

samme om jeg brenner på 50x eller 4x:)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spillern er en SOUNDMAX SL-5MPVX , som er bestilt fra canada...

den funker fint da :D koster 1400 med porto :D vi var 3 som bestilte da.

 

http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/SL-5MPVX.htm

 

mp3ene funker fint på pcen...

 

cdene jeg bruker er mmore 90 minutters cd...

åssen type cder bruker dere?

brennern er en LG 16 x

 

kanskje det har noe med at jeg årner rundt på pcen mens jeg brenner..kan prøve å brenne uten å gjøre no..

 

takker for alle svar :D

 

Mvh

 

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

spillern er en SOUNDMAX SL-5MPVX , som er bestilt fra canada...

den funker fint da :D koster 1400 med porto :D vi var 3 som bestilte da.

 

http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/SL-5MPVX.htm

 

mp3ene funker fint på pcen...

 

cdene jeg bruker er mmore 90 minutters cd...

åssen type cder bruker dere?

brennern er en LG 16 x

 

kanskje det har noe med at jeg årner rundt på pcen mens jeg brenner..kan prøve å brenne uten å gjøre no..

 

takker for alle svar :D

 

Mvh

 

Rino

 

Kompis av meg hadde samme prob med den første mp3 spillern ifra clarion som kosta rundt en 6-7.000,-

Han fikk en del sånne "blooppe" lyder samt noe høyfrekvent.

Kan høre med han etterpå hva han gjorde for å bli kvitt det..

 

Er nok ikke CD'ene dine, men du kan jo teste de i en annen spiller og se...

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

:D

hehe

 

det er sånne "blooppe" lyder jeg også får...

 

jævlit irriteranes..

kan prøve i en helt lik mp3 spiller...

 

hadde vært kjempe fint om du hadde hørt om hva han gjorde :D

 

Mvh

 

rino

 

Hjelper kanskje lite om du tester i en som er lik (om det er samme software i den) mener det er noe med codec'en som er brukt.. test helst i en annen type spiller

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er typiske feil som dukker opp når du laster ned mp3'er på nettet og har en litt dårlig forbindelse... da får du feil i kodingen som brenneprogrammet prøver og rette opp igjen...

Du får som regel denne typen feil også når du holder på med mye på pc'n samtidig som du laster ned musikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bestemt at anbefalt brennehastighet for musikk-cder er 4x. Jeg brenner alltid musikk på 4x, får trøbbel innimellom hvis jeg brenner fortere.

Har kanskje noe med datan å gjøre, for mange kompiser brenner musikk på 48x og slikt, og de får bare dårlig brente cder en sjelden gang i blandt.. mulig du har samme "problemet" som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du bruker nero's brenneprogram så brenner du bare ut en vanelig ISO cd med MP3 filer. Da skal du ikke få noen problemer. Har selv en MP3 spiller i bilen, å har ingen problemer. Det som kan være viktig å sjekke er om spilleren din støtter like mange KBPS som MP3 filene dine har. dette har noe med tempoet i musikken, så hvis du spiller rask musikk (techno/trance) så kan du få problemer med at spilleren din senker tempoet i sangen, å derfor lager en eller annen lyd når spilleren ikke klarer å følge tempoet.

 

Håper du fårsto meningen med hva jeg sa:op

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan være viktig å sjekke er om spilleren din støtter like mange KBPS som MP3 filene dine har. dette har noe med tempoet i musikken, så hvis du spiller rask musikk (techno/trance) så kan du få problemer med at spilleren din senker tempoet i sangen, å derfor lager en eller annen lyd når spilleren ikke klarer å følge tempoet.

 

Hvor F*** har du dette fra????

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Mener bestemt at anbefalt brennehastighet for musikk-cder er 4x. Jeg brenner alltid musikk på 4x, får trøbbel innimellom hvis jeg brenner fortere.

Har kanskje noe med datan å gjøre, for mange kompiser brenner musikk på 48x og slikt, og de får bare dårlig brente cder en sjelden gang i blandt.. mulig du har samme "problemet" som meg.

 

Stemmer at musikk ikke bør brennes fortere enn 4x men når du brenner data istedet så kan du brenne fortere.

 

Men uansett, synes Mp3 er for uoversiktlig så bruker heller og brenne vanlig musikkcd'er jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår