Gå til innhold

Joakim`s tråd om lakksprøyta og dens hemmeligheter

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Kjøp vannutskiller på den lokale "TOOLS" sjappa..

De fører kun kvalitetsvarer..! Den råeste vannutskilleren mener jeg koster opp imot 400 - 500 kroner der.. samt at de har en litt billigere i tillegg

Hmm, fant ikke noen vannutskiller på sidene deres jeg..

Tror nok nesten uansett jeg går for den fra statene.. Ser ut som det var endel som ville bli med på fellesbestilling, og da blir det ikke så ille. Den koster jo tross alt rundt 2000 i Norge.. Bør få den for under 1000 fra statene, hvis et par stykker blir med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gjerne hivd meg med, men har ikke råd til å bruke 1000,- på vannutskiller for øyeblikket.. . Er jo en investering men.. . Tror jeg blir å satse på TOOLS sin. En annen sak er jo det med toll og slikt når man bestiller fra statene, husker en gang jeg handla for ca 4500,- hos ei motocross sjappe, gikk på en smell da jeg skulle hente pakken, ble 1000,- i toll og dritt. Dette er 3-4 år siden da.. men ting har vell ikke endret seg noe siden den gang.

Men, om du får de karene til å legge ved en falsk kvittering med feile priser på, så funker det fint.

Jaja:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000kr er inkl. slikt. koster 79 dollar, altså ca. 500kr, så er det frakt, og moms på pris og frakt. Tror ikke det er noe håp om å få disse til å legge ved falske kvitteringer..

Skulle gjerne hivd meg med, men har ikke råd til å bruke 1000,- på vannutskiller for øyeblikket.. . Er jo en investering men.. . Tror jeg blir å satse på TOOLS sin. En annen sak er jo det med toll og slikt når man bestiller fra statene, husker en gang jeg handla for ca 4500,- hos ei motocross sjappe, gikk på en smell da jeg skulle hente pakken, ble 1000,- i toll og dritt. Dette er 3-4 år siden da.. men ting har vell ikke endret seg noe siden den gang.

Men, om du får de karene til å legge ved en falsk kvittering med feile priser på, så funker det fint.

Jaja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider