Gå til innhold

En jævla ulyd når jeg svinter til Ventsre:S

Ranger emnet

Tbend

Anbefalte innlegg

Hei, har bytta hjullager på Gulfen min i håp om at det skulle bli bedre, men nei, Nå er lyden tilbake og jeg skjønner ingenting.

Det er en jevn skrapelyd på venstre side når jeg svinger til venstre, akkurat som om det ligger Metall mot metall der.

Nytt lager har jeg,,, og i grunn var lyden dær før det ble byttet også. Kan ikke tro det er akslingen som lager lyd siden det er mange ledd og de ville ikke laget en slik lyd. Og jeg klarer heller ikke se med det blotte øyet at noe ligger mot hverandre :S ,,,,

Noen som vet / har erfaring med skrapelyd der nede?

:kiss

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søsteren min sin var de på ein måte "klakking" då ho svinga venstre. De var drivknuten som var slitt. var gått hull på mansjetten og kommet skitt opp i driknuten. og 1ting. IKKJE KJØP mansjett på biltema.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søsteren min sin var de på ein måte "klakking" då ho svinga venstre. De var drivknuten som var slitt. var gått hull på mansjetten og kommet skitt opp i driknuten. og 1ting. IKKJE KJØP mansjett på biltema.

Ja,, kan nok være det :S,,, koster en 1000 for en ny, men så kom kompisen min på at når vi skifta dekk så datt jekken ned og bilen lå å hvilte på Bremseskiva,,, dette har jeg glemt av,, etter det kom lyden,, kankje man skulle prøve å bytte skive først?

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur no ikkje det er bremseskiva, for den glir no mellom klossane uansett kva retning du kjøre. så viss det ikkje skraper ellers så trur ikkje eg skiva skraper mot klossene når du svinger til venstre. vart litt fart skreve dette her. håper du forstår.

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ei skjev bremseskive på golfen min som laget lik lyd den du beskriver.. Den var nok ikke så veldig mye skjev, for lyden kom bare i hard høyresving, og det var ikke synlig på selve skiva..

Lyden ble i allefall borte når jeg bytte

Skal prøve å bytta :D

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider