Guffen Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 De som ønsker å ha det litt moro i sommerferien kan ta en tur på rudskogen onsdag 30. juli klokka 17.00 til 21.00. Ta en titt her http://www.bilmekaniker.no/teateam_bilmekaniker.htm Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Morro.. jeg kommer :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 fint noen ordner med en fin g ave til meg på min bursdag... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 er det bare sånne cossiegærninger som skal dit ? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by BMW-323 er det bare sånne cossiegærninger som skal dit ? Ingen som vet... de som kommer de kommer. Det skal vist være invitert noe spesielle gjester, men jeg vil ikke låve noe der.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Ok, fins det noen form for regler ? Med tanke på type dekk osv ? Har et sett slitte Dunlop dekk som jeg gjerne vil bruke der istedenfor splitter nye COnti dekk :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Bare bilen er i teknisk god stand, skulle nok sånne dekk valg være fritt fram... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 høres kult ut! kanskje jeg blir med en tur også... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by OleC fint noen ordner med en fin g ave til meg på min bursdag... Den støtter jeg fullt ut! :D Slik bursdagsgave liker jeg... selv om det er tvilsomt at jeg skal dit.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hva med en liten Volvo 360 challenge? Jeg oppfordrer herved alle eiere av Volvo 360 til å møte. Så kan vi avgjøre en gang for alle hvem som har den raskeste 360'n..... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Överladdaren Hva med en liten Volvo 360 challenge? Jeg oppfordrer herved alle eiere av Volvo 360 til å møte. Så kan vi avgjøre en gang for alle hvem som har den raskeste 360'n..... Hva med den styggeste??? Der tror jeg greenrallye stiller sterkt... Men jeg lurer på om bilen er i tilfredsstillende teknisk stand... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by Överladdaren Hva med en liten Volvo 360 challenge? Jeg oppfordrer herved alle eiere av Volvo 360 til å møte. Så kan vi avgjøre en gang for alle hvem som har den raskeste 360'n..... Det er bare i kjeften på deg alikevel, JÆVLA KJERRING. ÈN ripe i den bilen og du furter som en 5-åring som ikke får lollipop:D Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by Guffen Det er bare i kjeften på deg alikevel, JÆVLA KJERRING. ÈN ripe i den bilen og du furter som en 5-åring som ikke får lollipop:D LOL :D Furter my ass. Døra som Brun sparket inn lager bare så jævlig irriterende lyder nå....krever en Cola i oppreisning! Og du skylder meg et nytt ryggelys! Ta deg en pille og møt opp du, så får vi se....bare 360'n går gjennom Espens kritiske tekniske kontroll så blir det suksess. Og husk å ta med snowboard spoilern! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Jeg kommer med clio'n, hvis jeg ikke får med svigers i morgan eller porsche. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Kunne egentlig tenkt meg å tatt en tur bare for å glane, men desverre så er jeg opptatt med EM i dragracing som starter bare 2 dager senere. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg