Gå til innhold

Banekjøring på rudskogen 30.07

Ranger emnet

Guffen

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ratata

Jepp, jeg har planer om å ta en tur ditt. Test'n'tune-tur før lørdagen.

Tar nok med "gamle-dekka" ja. hehe

Håper å få tatt fri fra jobben sånn ca kl 2, så j kan være der rundt 5.

Spørs om Latex vil være med da. Han jobber jo mye om dagen. Vi får vel plage han litt, begge 2.

C ya there folks

Jepp jeg Alfa og Yokohomo kommer hehehe.

Ja ta med de hehehehehe.

Latex og jeg monterte Cooler i helga og han dro opp trykket i går til litt mere så da blirre gassing synd ikke sperra er på...

Kanksje han klargjør så bytter vi Fredag hehe.

Tore Turbo kommer også hehe kommer Fredrik med Eskroten?

Ses der

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får slitt ut yokohamaene mine litt, har fått lavere tyngdepunkt på clioen nå, så den må prøves litt:D Er det førstemann til mølla som gjelder? Jeg og en kompis tenkte å reise tidlig nedover, tror det kan komme et par stykker dit, siden det koster så lite:)

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

har et par nedslitte dunlop dekk.. skulle nesten hatt på de..

Ikke noe vits å slite ut dyre sommerdekk hvis du kan bruke noe annet..... Har hørt av folk som har kjørt på Rudskogen at banen "spiser" dekk.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så kostet det vel 300,- på Gatebil. Der var det jo mange som fikk kjøre mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Ikke noe vits å slite ut dyre sommerdekk hvis du kan bruke noe annet..... Har hørt av folk som har kjørt på Rudskogen at banen "spiser" dekk.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så kostet det vel 300,- på Gatebil. Der var det jo mange som fikk kjøre mye.

Jepp Rudskogen er hard på dekka spes med for lite dekktrykk rundt 40pund (ca 3kg) er fint hvis du ikke har en lett bil da kan du bruke litt mindre.

Men 300,- på Gatebil er grisedyrt sammenlikna med hvor lite en får kjøre i det kaoset, man får MYE mere for penge en kveld som dette og kjørt MYE mere mener nå jeg.

Så sant det ikke kommer bøttevis med folk for og kjøre da...

Vi ses

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Guffen

Idag har bakakselen på amazonen blitt sveisa, så da blir det bare å trå til håpe på at den late b20 klarer å sladde litt. Har bestilt regn jeg da, men det ser dårlig ut gitt.....:mad:

skulle så gjerne vært der med den kjære 360'n min.... men da jeg har bursdag så får jeg ikke lov av dama. kunne noe gitt meg en film derfra!!!! PLEASE

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Hva med en liten Volvo 360 challenge?

Jeg oppfordrer herved alle eiere av Volvo 360 til å møte. Så kan vi avgjøre en gang for alle hvem som har den raskeste 360'n.....

Nei nei slikt sparer vi til vintern :) også har ikke jeg fått tak i en ennå

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider