Jonaldo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Blir artig dette! Vet ikke om jeg tør å straffe smørgåsan på banen, men jeg skal hvertfall ned å kikke....... Kanskje jeg skulle ha tatt med noe jalladekk og prøvd et par runde. Skulle hatt noe mer krutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 bekymret for ene forhjulet mitt som er slitt inn til ståltråder på siden.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Sett det bak og kjør det i fillebiter..... Så du dekket til den røde Sierraen på Rudskogen nå sist? Det var bare ståltråder igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Ratata Jepp, jeg har planer om å ta en tur ditt. Test'n'tune-tur før lørdagen. Tar nok med "gamle-dekka" ja. hehe Håper å få tatt fri fra jobben sånn ca kl 2, så j kan være der rundt 5. Spørs om Latex vil være med da. Han jobber jo mye om dagen. Vi får vel plage han litt, begge 2. C ya there folks Jepp jeg Alfa og Yokohomo kommer hehehe. Ja ta med de hehehehehe. Latex og jeg monterte Cooler i helga og han dro opp trykket i går til litt mere så da blirre gassing synd ikke sperra er på... Kanksje han klargjør så bytter vi Fredag hehe. Tore Turbo kommer også hehe kommer Fredrik med Eskroten? Ses der Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 :).. slenge på reservehjulet heller tenker jeg.. får man kjøre mye for 250,- ? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Skal se om jeg får slitt ut yokohamaene mine litt, har fått lavere tyngdepunkt på clioen nå, så den må prøves litt:D Er det førstemann til mølla som gjelder? Jeg og en kompis tenkte å reise tidlig nedover, tror det kan komme et par stykker dit, siden det koster så lite:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 har et par nedslitte dunlop dekk.. skulle nesten hatt på de.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by BMW-323 har et par nedslitte dunlop dekk.. skulle nesten hatt på de.. Ikke noe vits å slite ut dyre sommerdekk hvis du kan bruke noe annet..... Har hørt av folk som har kjørt på Rudskogen at banen "spiser" dekk. Hvis jeg ikke husker helt feil, så kostet det vel 300,- på Gatebil. Der var det jo mange som fikk kjøre mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Jonaldo Ikke noe vits å slite ut dyre sommerdekk hvis du kan bruke noe annet..... Har hørt av folk som har kjørt på Rudskogen at banen "spiser" dekk. Hvis jeg ikke husker helt feil, så kostet det vel 300,- på Gatebil. Der var det jo mange som fikk kjøre mye. Jepp Rudskogen er hard på dekka spes med for lite dekktrykk rundt 40pund (ca 3kg) er fint hvis du ikke har en lett bil da kan du bruke litt mindre. Men 300,- på Gatebil er grisedyrt sammenlikna med hvor lite en får kjøre i det kaoset, man får MYE mere for penge en kveld som dette og kjørt MYE mere mener nå jeg. Så sant det ikke kommer bøttevis med folk for og kjøre da... Vi ses Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Idag har bakakselen på amazonen blitt sveisa, så da blir det bare å trå til håpe på at den late b20 klarer å sladde litt. Har bestilt regn jeg da, men det ser dårlig ut gitt.....:mad: Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Guffen Idag har bakakselen på amazonen blitt sveisa, så da blir det bare å trå til håpe på at den late b20 klarer å sladde litt. Har bestilt regn jeg da, men det ser dårlig ut gitt.....:mad: skulle så gjerne vært der med den kjære 360'n min.... men da jeg har bursdag så får jeg ikke lov av dama. kunne noe gitt meg en film derfra!!!! PLEASE Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Tøffel!!!!!!! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Överladdaren Hva med en liten Volvo 360 challenge? Jeg oppfordrer herved alle eiere av Volvo 360 til å møte. Så kan vi avgjøre en gang for alle hvem som har den raskeste 360'n..... Nei nei slikt sparer vi til vintern :) også har ikke jeg fått tak i en ennå Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by RS2 Nei nei slikt sparer vi til vinern :) også har ikke jeg fått tak i en ennå Min 360 ble ikke godkjent for banekjøring på grunn av manglende bremser......til tross for at de funker ganske ofte. Vi får ta det på Sigdal :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Sommern er god og varm den men fy f... så morro det er med 360 om vintern gleder meg som en unge på julaften til sigdal med 360. Vet du hvordan det er med 2xx på vintern har ikke prøvd det jeg litt letter å få tak i enn 360 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg