CrZy_T Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Överladdaren Min 360 ble ikke godkjent for banekjøring på grunn av manglende bremser......til tross for at de funker ganske ofte. haha Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 hvordan var treffet i dag... vil ha film av fsr som ligger breit Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Jeg vil ha nye bakdekk :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by OleC hvordan var treffet i dag... vil ha film av fsr som ligger breit Treffet var veldig bra. Maks 5 minutter å vente for å kjøre og generelt bra arrangert. Fikk gleden av å sitte på noen runder med FSR/BugStar og jeg er mektig imponert over både han og AE86'en.......(Takk skal du ha FSR - Dagens høydepunkt!) Jeg for min del har mer lyst til å se video av luringen som klasket i muren ved pitlane med Ascona'n sin......:D RDL var på treffet, men unnlot å kjøre mot FSR/BugStar...... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Överladdaren Jeg for min del har mer lyst til å se video av luringen som klasket i muren ved pitlane med Ascona'n sin......:D QUOTE] han prøvde å venstrebremse ellernoe rart, og glemte å svinge. så tøft ut. hørtes ut som om noen lukka ei utgangsdør. artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Ole_Dumm: Ble imponert over den spesielle kjørestilen din.....nappe i brekket og hive bilen gjennom svingen. ;) Gikk du tom for bakdekk etterhvert? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 jeg har ikke brekk! Brukte det opp i vinter. satt med spaken i hånda. det ble en spennende sving Hele dagen baserte seg på gass/brems (eller venstrebremsing da) med en sliten 1.6 motor med ebc bremser foran og tromler bak. OFF snakk om omvendt. men moro var det å kaste bilen sidelengs i 160 inn i langsvingen ja. og hadde jeg DA hatt brekk..... så hadde moroa begynt å ulme... nytt motto: VI BREMSER IKKE FOR Å SENKE FARTEN, GJØR VI VEL?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Kul kjøring av FSR! Imponert over den bilen..... Kjørte forbi han på E6 hjem og da satt han med øreklokker. Ikke noe gatebil som er i daglig bruk kanskje....? Ole_Dumm var jo litt konge da. Må jo ha litt trøbbel med nakken i dag etter alle kontraene..... Tøft å se noen satse så friskt! Noen som har peiling på den grønne Audien som kom på slutten? Den gikk jo helt sykt! S2 motor vel? Jeg fikk kjørt fra meg på veien hjem da turboen tydligvis hadde blitt smittet av morroa på Rudskogen. Gøy!!! Bra opplegg dere fikk i stand i går. Håper på flere...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 jeg var IKKE sikker på om det var bugstar, men jeg tenkte meg det var det..... var jævli penkjøring... nydelig å se driftinga forbi depoet og inn i langsvingen:) den banen SLITER på dekka mine. og ikke funka brekket mitt men hvem faen var han tufsen som gikk i depo veggen?.... en jævla halden råner som faen ikke hadde nåla i veggen om NÅR han skulle slippe gassen.... stylinga datt av for å si det slik:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 ole brukm, faen te fet kjøring. vi kom oss like bak deg for å få tatt noen bilder.......! slik brekking på asfalt har jeg ikke sett på lenge ass:) hahah! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by rdl men hvem faen var han tufsen som gikk i depo veggen?.... en jævla halden råner som faen ikke hadde nåla i veggen om NÅR han skulle slippe gassen.... stylinga datt av for å si det slik:) pliis si at noen fikk det på film da? eller litt bilder iallefall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by rdl jeg var IKKE sikker på om det var bugstar, men jeg tenkte meg det var det..... var jævli penkjøring... nydelig å se driftinga forbi depoet og inn i langsvingen:) Takk takk. Rakk ikke å hilse. Var litt for opptatt med filming og sladding. Men fikk sett litt på når du kjørte og synes det så veldig bra ut. Skal nok klare å klå deg, men du kjørte veldig bra. Akkurat slik en motorsvak forhjulstrekker skal kjøres. Enig i at banen sliter dekk. Kjørte hjem uten bane på det ene bakdekket :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by rdl ole brukm, faen te fet kjøring. vi kom oss like bak deg for å få tatt noen bilder.......! slik brekking på asfalt har jeg ikke sett på lenge ass:) hahah! Som sagt, så er "brekkspaken" fraværende i bilen min. hadde jeg enda bare hatt et BREKK å leke med i slutten av langsletta... hm!! :D :D MEN, dette begynner å høres ganske interessant ut, fikk lyst til å se noen bilder av dette. mulig å få lagt dem ut noe sted, eller kanskje sendt dem til meg på mail eller lignende, rdl? Eventuelt om noen andre har bilder eller film. hadde vært artig å titte etter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Dere hadde fin kontroll over arr bra innsats dere var lette og finne/se med vester ikke no og klage på der. Flinke til og sanere når det trengtes og flinke til og flagge. Knall at dere lodda ut dekk mm spes siden Svogern vant dekk hehe Men gutter prøveskilt på bane! det er vel ikek helt i følge regla vi i Alfa klubben fikk pisk for det sist. Men at dere slipper utpå lpøsbiler urega sammen med gatebiler det er litt vel drøy DET er noe man ikke gjør. At fyren i orange diesel bane Golf i tillegg kjørte som en idiot uten hensyn til andre rundt seg gjør det lite pent. Han dreiv blaa forbikjøring etter gultflagg og slakka ikke enn mm på gassen hvis folk snura forrand ham. Han burde tenke seg litt om det er en gjeng ferske bane sjafiser ikke vant til banekjøring vi er ikke vant til hva vi gjør når man snurrer etc. Så selv om han har full kontroll over sin bil har ikke nødvendig hvis andre det over sin. MEN at han ikke kan ta hensyn er ikke noe dere kan noe for. Men alt i alt et bra arr hadde ikke bilen gått litt lite etter full overhaling hadde jeg definitivt vært utpå. Mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Ole_Dumm jeg har ikke brekk! Brukte det opp i vinter. satt med spaken i hånda. det ble en spennende sving Hele dagen baserte seg på gass/brems (eller venstrebremsing da) med en sliten 1.6 motor med ebc bremser foran og tromler bak. OFF snakk om omvendt. men moro var det å kaste bilen sidelengs i 160 inn i langsvingen ja. og hadde jeg DA hatt brekk..... så hadde moroa begynt å ulme... nytt motto: VI BREMSER IKKE FOR Å SENKE FARTEN, GJØR VI VEL?? Hadde du 160 inn i langsvingen? Imponerende hastighet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg