Gå til innhold

Worst F1 Car crash Ever- Tom Pryce 1977 *Sterke bilder*

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi
føreren av formel 1 bilen døde vel pga han fikk brannslokningsapparatet i hodet til han vakta som ble kvesta..

er ikke så gæærn denna heller:

http://smg.photobucket.com/albums/v283/Mirc_cosworth/Osen/tull/?action=view&current=CART_Germany_2001_Zanardi_Horror_Cr.jpg

Hva er det som spruter ut foran/bak bilen der?? Må være noe innvoller av noe slag ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med at denne posten ble for sterk for noen, men slik er det med motorsport. er en sport som kan vende meget fort.

hører at noen av dere vil at jeg skal slette denne posten, men det får bli opp til admin's. det ligger flere filmer her som man ser at folk blir drept fra bl.a rally osv. men denne har jo 100x sterkere scener enn de andre og da.

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som spruter ut foran/bak bilen der?? Må være noe innvoller av noe slag ihvertfall

Alex Zanardi overlevde jo, uten ben nå, riktignok. Han er jo til og med tilbake i stolen :)

Men den Tom Pryce-videoen skjønte jeg ikke. Trodde Mr. Pryce var sjåføren, og jeg trodde sjåføren var han i den hvite, men det skjedde ikke noe med han hvite? Det var jo han røde som løp over og ble truffet av en bil som ble skadet..

Nei, Mr. Pryce satt vel inni bilen tror jeg, mens det var Jacques Laffite som løp rundt i hvitt. Pryce ble iallfall kakket i hodet av det flyvende brannslukningsappratet som ble kastet ut av hendene på "hjelpemannskapet". Det drepte ham..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, en advarsel til de som tror de kan kjøre så fort de vil uten at de tar skade av det, og som tror de er profesjonelle. Proffer kan også krasje..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føreren av formel 1 bilen døde vel pga han fikk brannslokningsapparatet i hodet til han vakta som ble kvesta..

er ikke så gæærn denna heller:

http://smg.photobucket.com/albums/v283/Mirc_cosworth/Osen/tull/?action=view&current=CART_Germany_2001_Zanardi_Horror_Cr.jpg

Litt OT, men om du har bilder som du ikke vil publisere til gudoghverman så kan det være en ide å låse photobuck kontoen din.. Det går fint å linke til bilder uansett.. ;)

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her blir vi advart mot å springe over banen når F1 biler kjører. Dette er en slik type film som folk på ogrish digger, der de zoomer inn på folk som blir drept og spiller det i slow motion. De aller fleste har vel sett slike filmer og bilder før, men må vi ha slikt her på bilforumet da? Det er jo ikke en form for "advarsel" film.

Skal vel ikke begynne med en topic som handler om mennesklige roadkills? Er jo "bilrelatert" det også!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien til den døde synes sikkert at det er kjempekult at denne filmen ligger på internett, i slowmotion for å få med alle detaljene og alt.

Det er jo greit at det står advart om sterke bilder, men hvor mange velger å ikke se pga slike advarsler?

Håper ikke det blir en vane å poste slike ting på bilforumet, slike ting hører bare ikke til her i mine øyne.

Men nå skal ikke jeg suttre mer her :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider