Gå til innhold

Mitt prosjekt 240 gle 88mod

Ranger emnet

volvo 240 2.3f

Anbefalte innlegg

Hei.. tenkte eg sku legge ut prosjektet mitt har holdt på ein stund no...

det som er gjort er.. Fjærbein tårnstag å støtestag til torpedo veggen.. lesjøfors fjører rundt om.. polyretane foringer i momentstag og panhardstag..

å på stabstag framme.. bakaksling fra 760 med diff brems som eg ca 10cm breiere enn den orginale axslingen... festene so sto på eg slipt vek å fester frå ein 240 axsling er sveist på.. Det eg skal gjer utvendig med karosseriet er fjerne lister sveise gjen hul, fjerne knapp på bagasjeluke, lykte senkere sote baklykter å platten bak skiltet, bytte kanaler, fjerne all rust på heile karosseriet, sveise gjen dør håndtak på bak dører,lippen under front fanger skal byges på litt med båt plast samme skal lippen under bakfanger.. ny eksos bak potte skal byges i rustfrit stål... Så skal bilen hel lakkeres farge er ikkje heilt bestemt enda blir mørke grønn metalic elle mørke blå metalic... så blir de mest sansynli bilsten sport demere fremme.. skal ikkje gjore noe me motor enda har ikkje penger til de men de kommer med tiden...

ops: sikkert ein del skrive feil men de skuldes dysleksi..:well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og legge ut bilder må du først laste dem opp et sted. eks. på photobucket.com så må du ta og legga linken til bildet inn i posten du skriver. Den linken skal ha no / forran og bak og no greier om jeg ikke tar helt feil. den står under bildet på photobucket vertfall!

Btw høres ut som et bra prosjekt... få fram no bilder og håper forklaringa mi hjelper noe vertfall:P

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og legge ut bilder må du først laste dem opp et sted. eks. på photobucket.com så må du ta og legga linken til bildet inn i posten du skriver. Den linken skal ha no / forran og bak og no greier om jeg ikke tar helt feil. den står under bildet på photobucket vertfall!

Btw høres ut som et bra prosjekt... få fram no bilder og håper forklaringa mi hjelper noe vertfall:P

Takk for hjelpen!!:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider