Gå til innhold

Billigbil kjøpes

Ranger emnet

avantgarde

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en billigbil som jeg skal bruke til arbeidsbil i sommer. Selger den igjen i september/ oktober. Den må minst være EU-godkjent ut året. Jeg vil ha en bil som er så ny som mulig, og bryr meg ingenting om kilometerstand.

Senka og styla ungdomsbiler som ryker i første tekniske kontroll kan jeg ikke ha på grunn av type jobb!

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EU-ok til sept. 2007? Hva er galt med den? Bilder?

Har en 240GLI 1990 mod til salgs....en plass mellopm 20- 25000 skal vi nok bli enige om. Fin bil som var EU ok i februar.....Bytta Reg reim og førersete.

"feil og mangler" litt stygg lakk (rød bil ja..), To foringer i forstilling må byttes (kan evt gjøres før salg)

Somemrdekkene er ok ut sessongen. Bilen bruker ok med drivstoff. Har målt den til 0,7 på langkjøring og ca 0.9 på blandet.

Ring meg på 99715099 om du er interessert....bilder ligger på Auodb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her må være midt i blinken da.. Jeg vil/må ha bil med automatgir, så jeg selger bilen.. Har brukt like mye penger på den som jeg kjøpte den for..

Bilen er ikke stylet med annet enn nye alufelger..

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1118066

&template=default

God plass, billig i drift. EU-godkjent..

Med småfiks mener jeg at bilen lekker litt olje fra høyre simmerring i servoen, heller på noen spiseskjeer med olje i uka. Regreim, toppakning, vannpumpe, er noe av det som er fikset. 0,6 på langkjøring og 0,9 på småkjøring.

http://www.bilforumet.no/topic/111582-1990-passat-gt-selges/?do=findComment&comment=1210434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her må være midt i blinken da.. Jeg vil/må ha bil med automatgir, så jeg selger bilen.. Har brukt like mye penger på den som jeg kjøpte den for..

Bilen er ikke stylet med annet enn nye alufelger..

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1118066&template=default

God plass, billig i drift. EU-godkjent..

Med småfiks mener jeg at bilen lekker litt olje fra høyre simmerring i servoen, heller på noen spiseskjeer med olje i uka. Regreim, toppakning, vannpumpe, er noe av det som er fikset. 0,6 på langkjøring og 0,9 på småkjøring.

Dama har en slik 94 modell med 90hk som jeg gav 20 000,- for i september 2005. Klarer du 0.6 på langkjøring må du kjøre som en sinke. Jeg tror det holder med en slik. Har hatt en Audi A4 frem til nå nylig, men nå er den borte. Jeg bor ikke i Norge, og bruker bare bil annen hver helg utenom nå i sommer.

Jeg fant en brukbar gammel Camry V6 som jeg kanskje slår til på.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke bilen veldig lite, så skader det jo ikke så mye om det er en litt morsomere motor i ..

Har vært under 0,6 også.. Men da fokuserte jeg på å kjøre pent og ikke gi mer gass enn nødvendig.. På småkjøring går det ann å holde den på rundt 0,8.. men da skal det ingenting til for at den går opp..

1,8 90hk, har monopoint injection, derfor kan man ikke få den like langt ned.

monopointen har 1,4bar bensintrykk og EN dyse, jeg har 3,5 bar trykk og 4dyser (egentlig 5, men det er bare kaldstartdysa) ..

Camry er jo driftssikre saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider