Gå til innhold

Volvo 240 bilstereo prosjekt!

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

Hei.

 

har nå fått skaffa meg det jeg trenger til prosjektet, men mangler fortsatt noe av god sakene! så langt har jeg skaffet dette:

 

Xelent TX694 6*9 Høytalere

 

 

Xelent_TX694.gif

 

Sub:

 

Xelent DB1223 2stk, har 1stk nå *venter på den andre*

 

Xelent%20DB1223-stor.gif

 

Link til informasjon om sub Link

 

Solid Audio SF5 Frontsett!

 

Solid%20Audio_SF_5.gif

 

Xelent Pro Trippel Signal kabel

 

xelent%20pro%20trippel.jpg

 

xelent strømkabel/jord kabel. (sikring)

 

2stk monoblokker Cutting Edge CE1000M

 

 

 

Monoblokk klasse AB 1000WRMS 1 ohm *venter fortsatt på de*

 

mono_ampm.jpg

 

Kondensator blir det, når pengene strekker til, må jo ha noen baterierer også så får se hva jeg prioriterer først.

 

Xelent Bassrør + ledninger

 

i morgen tar jeg turen til byggmaker for & hente matrialle til byggingen, holder dere oppdater over hva som blir gjort ( med bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye måtte du ut med for dette og hvordan skal du bygge i bagasjen?

 

Hadde droppet kondensator i første omgang og heller satset på skikkelige batterier. Kinetik kanskje?

 

Mvh Tony

 

 

Hei.

 

Prisen på hva jeg ga for alt dette er *hemmelig* annonserer litt for han jeg kjøpte dette av. hyggelig kar med mye god service!! http://www.eikensbilstereo.no

 

angående hvordan jeg skal bygge dette, så har jeg ikke helt bestemt meg, men jeg har noen ideer:)

 

Siden det er så mange erfarne folk her så Har jeg noen spørsmål! hvilken "tre" bygge matrialle ville dere brukt til og bygge kassen med? hvilken type gir best kvalitet? og hvilken matrialle passer seg best når prisen ikke skal være alt for høy?

 

angående baterierer så vet jeg ikke helt enda, men tror det blir Concorde 55aH AGM (samme som Stinger) Tåler total utlading uten å ta skade, og leverer 190aH i 10sek uten å gå under 11v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kan komme med et tips? Ikke gjør som en kompis gjorde. Han tok bassrefleksrørene opp i hattehylla men subene spilte ut i bagasjerommet. Om du skal ha bassrefleks så ha elementene inn mot kupeen og prøv å gjøre det tett mellom kassa og videre bak. Det samme gjelder forsåvidt også lukket kasse, når jeg tenker meg om ;)

 

Bare et lite tips jeg føler flere bommer på!

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på bygger`n og henta meg matrialle idag! det som ble gjort i dag:

 

 

1.Laget ny hatthylle satt i bassrør *Bilder kommer i morgen* ble veldig fornøyd med hatthylla ble Kjempe pent!

 

2. fikk bygd Sub kassen, ble bra den også! *bilder kommer i morgen*

 

3. Fikk strekt Strømkabel *sikrings holderen har størrelse med en Halv liters Cola flaske:D

 

I værtfall kommer med Masse bilder imorgen. Digital kameraet ligger til han som hjelper meg med bilstereo bygget!:D

 

Bilder sier mer enn 1000ord så venter til imorgen så får dere bedømme selv!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår