ReVoX Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har en '01 stasjons vogn som jeg skal piffe opp litt. Men det er ikke bare bare å finne styling til denne. Overalt hvor jeg ser er det alltid 96-99 eller bare sedan utgaver. Så det jeg lurer på passer det om hverandre eller må jeg ha spesielle deler for denne bilen. De delene jeg sliter med å finne er baklykter og front lykter (sotete eller svarte bak og Angel eyes foran) Bakfangere er også litt køddent egentlig. Noen som har vært borti dette som kan hjelpe? Eller bør jeg selge skiten og kjøpe en '99 modell sedan? :p Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hallo front og skjørter passer både stasjonsvogn og sedan. bakfanger er ikke lik. veldig mange som får tak i det. Hør med eyecandyracing.no, de kan sikkert hjelpe deg. Jeg kjøpte angel eyes hos maxam-tuning.no. Når det gjelder baklykter til stasjonsvogn har jeg fortsatt til gode å finne noen. Har bare sett lyktedeksel. så det beste er nok å kjøpe soting spray og lakke dem. Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå har jo stasjonsvogna meget pene sota baklamper orginalt da... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja har funnet ut at jeg bruker de originale baklyktene for å spare pes. (har liten tro på at sotings spray blir like pent som orignalt sotet eller vanlige lykter) Men bakfanger er fremdeles et stort problem. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg