Gå til innhold

Hvor mye taper/tjener jeg på å lakkere?

Ranger emnet

x3msport

Anbefalte innlegg

Har en 2000 Almera som har fått litt steinsprut på panser og på frontfanger. Har en ripe på skjermen bak, en liten bulk i framskjermen og en litt større bulk på den ene bakdøra. Mesteparten var der da jeg kjøpte bilen, men siden folk er uansvarlige og dulter borti bilen og sånn når den står parkert så skjer sånt noe.

Mitt spørsmål er da: Vil jeg tjene noe på å sende bilen til utvendig lakkering i forhold til å sende den på et polishfirma hvis jeg skal selge den? Håper at det er noen her med litt erfaring med lakkering eller salg av biler som kan svare meg.

På forhånd takk!

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår