Hansy Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Sol og perfekt varme på storsteinnes..9 mil sør for tromsø :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ibanez, har du prøvd å ligge bredt opp hele flatåsen-svingen? Er der hver gang det er vått ute jeg. Som idag.. Dæven gøy ;p Ca i hele vinter :D Konge sving det der! Edit: Grei å bruke når du ikke vet hvor du skal og, du leggern brei inn i svingen, og om det funker dårlig og du må rette deg opp ender du opp mot flatåsen, klarer du den drar du på Esso Kolstad og kjøper burger :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hehe jepp, men bedre når det ikke er så glatt ute som på vinters tid. Får større fart, og mer moro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Joa, sant nok det :) Sperran du? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Yes, Heimdal True-Trac. ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ble litt overrasket da jeg våknet morges og så at det var kommet 10cm. med nysnø i gårdsplassen.(i Trondheim) Det hadde sluttet å regne og var 12 varmegrader da jeg gikk og la meg i 01:00 tiden i går kveld. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 her på øst har det jo hvert litt merkelig vær i det siste og da! har ikke snødd, men det har øset ned fra morgen til ca 14-15 tiden, så har det hvert blandet med sol,skyete og litt regn fram til ca 17 tiden, etter det har solen skint fra klar blå himmel! slik har det hvert de siste 4-5 dagane!! hehe.. (i dag begynte det bra da, med sol og fin vær :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Yes, Heimdal True-Trac. ;p Heimdal True-Trac? :P Esab? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg