Olaman Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvordan blir det å senke bilen med sånne billig-klemmer som du får kjøpt på bilextra og sånt? Sånne klemmer du setter på fjærene og strammer til, koster 200 kroner for alle fjørene? Jeg har kjøpt meg et sett, men for det første er jeg usikker på hvordan det blir å kjøre med, og for det andre er jeg usikker på hvordan jeg skal få dem på, for fjærene har større runder enn klemmene dekker, så jeg får dem ikke på! For stort mellomrom mellom fjær-rundene kan du si.. Så jeg lurer - *Er det noen som har prøvd å kjøre med slike klemmer? *Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få dem på? Takker og bukker - Ola. Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg ville *aldri* kjørt med slike!!! Det er mer jalla enn kapping av fjærer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Til å få de på kan du bruke fjærklemmer som man bruker når man skal demontere støtdempere, fjærer osv. Du vet sikkert hva jeg mener. De er en del større enn de billigklemmene du skal ha på, så burde gå greit. Vet ikke hvordan det er å kjøre, men jeg hadde aldri giddet å ha de greiene på bilen. Det er sikkert like ulovlig som å kappe fjærene. Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg ville heller ikke anbefalt å kjøre med slike, bedre å kjøpe skikkelig senkefjærer med en gang da! Jeg mener å ha lest ett sted at de klemmene du prater på er til bruk når du skal f.eks stille ut bilen og vil ha den litt lavere, men aldri mens bilen er i bruk på vei. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 kjøp senkesett..IKKE bruk sånn dritt..er ikke mange kronene for senkesett Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det er til og med bedre å kappe, enn å saste på de klemmene der... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg ble stoppa av biltilsynet med slike klemmer foran på min.. Det var ikke særlig populært.. Hverken det eller sotfilm på siderutene foran ;p Stod på bilen når jeg kjøpte den, så har ikke giddet å tatt de av.. Men tok de av senere den dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hva tror du skjer om du kjører fort i en dump, og dempern går i bunn sammen med fjøra? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hva tror du skjer om du kjører fort i en dump, og dempern går i bunn sammen med fjøra? pjoing sier det da:D så har du plutselig traktor høyde på ene sia kjerra:popcorn Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 sånne er jo dømt til og knekke da Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg har lesjoförs 40mm senkesett, som er kappa to runder, og knallharde gamle biltema gassdempere bak.. funker som fjell, kakler som ei gammel ei, og er sprettent som faen ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg