e stens Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har feste til avtagbart hengerfeste på biln min, men den forrige eigeren hadde rota bort "kula" lurer på om dette er orginalt fra vw eller ettermontert??? Ser faktisk ut som det kan vere orginalt, men er ikke sikker.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hengerfeste på corrado ? dæven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 det ble iallefall levert corradoer med originalt avtagbart hengerfeste. Hvis det er originalt, er det et pent lite "lokk" over, og du har et <= => lys ved abs lyset. Du får sikkert spesialbestilt det fra tyskland, men regn med en tusenlapp eller to. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 er et lite lokk der ja, var derfor jeg trodde det kanskje var orginalt.. det lyset har jeg ikke lagt merke til, men det stemmer sikkert.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Vet vel ikke om det er samme "kula" som på andre vw modeller som ble levert med avt. hengerfeste på den tiden?? Går kanskje å få tak i brukt i norge vist det er samme som på foreks. passat vist de kom med det da.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hehe, corrado med hengerfeste faktisk! Kult! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Var litt overraska jeg å første gangen jeg så bilen.. Bare noe dritt at kula er rota bort:( Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg har hengerfeste som IKKE er avtakbart.... ser litt harry ut... hadde den vært avtakbar kunne du fått den! Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ellers takk. er ikke et must, bare arti å ha når det først er der! Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 kulen går igjennom bakfangeren. er din sånn? ser lite pænt ut... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nei, vel ikke rett igjennom bakfangeren tror jeg. men det er et lite lokk nederst som selbekk sier.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Så på bilen idag og jeg har et <=1=> lys ved abs lyset. så det må vel være orgianalt da. fant noen tyske papirer med tegninger av det også. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 det er stilig og sjeldent ekstrautstyr det vettu :) ikke mange som investerer i hengerfeste på den nye sportscoupéen sin :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe. det der <=1=> lyset. lyser det når henger er koblet i pluggen? eller hva er det til? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 aner ikke faktisk. det blinker når varsellyset er på, dessuten. vil tippe det har noe med hengeren å gjøre. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg