Gå til innhold

Dyreste stemplene, dere har sett?

Ranger emnet

CumsteR

Anbefalte innlegg

Har en diskusjon med en kamerat av meg. Han har prata med en som hadde BMW E36 325 med 500hk eller no. Det er sikkert mulig, men han hadde brukt 70 000 kroner på stempler!?! Det høres helt høl i huet ut for meg når PPF selger 6stk CP stempler til 12 600 kroner som er specsa til 1000hk.

Så finnes det i det hele tatt så dyre stempler? Så hvis dere vet om noen styggdyre stempler, legg ut link med pris og sånn her:)

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er fullt klar over det. Men han hadde visst pratet med han selv. Ville bare få det på papir her, hvem som taper eller vinner diskusjonen! Syns selv det høres helt tullete ut.

Og det er ikke datasprut på bilen en gang, han må til danmark nå for å brenne ny chip. Ville heller kosta på med datasprut til 25 000 en stempler til 70 000!!

89 Kadett E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet kanskje hvem det er snakk om og du...? Den burgunder røde E36 fra Biri...

Men ingen andre som har priser eller noe på dyre stempler...? Også priser på JE, Arias, CP, Wossner også videre....

89 Kadett E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en diskusjon med en kamerat av meg. Han har prata med en som hadde BMW E36 325 med 500hk eller no. Det er sikkert mulig, men han hadde brukt 70 000 kroner på stempler!?! Det høres helt høl i huet ut for meg når PPF selger 6stk CP stempler til 12 600 kroner som er specsa til 1000hk.

Så finnes det i det hele tatt så dyre stempler? Så hvis dere vet om noen styggdyre stempler, legg ut link med pris og sånn her:)

Kanskje det er karbonstempel, med diamant stempelringer:lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende han bestilte råder, clutch, grenrør, turbo, dyser, datasprut, maskinering, porting OG stempler og at det kosta 70? :D

forøvrig sjekk hva det koster for 8 råder og 8 stempler til en v8 chevy... ca 1000USD!

Sykt billige til amcars ja, jeg kjøpte 8 smidde med coated skirts for det samme som 1 stk bra volvo stempel eller noe :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt merkeli det der ,at amcar deler er så billie,fx er 8 stk råder koster bare småpenger(kansje 4000) å stempler likens....,ska man ha til europeisk bil,så koster det mangdobbelte....fx,råder til stefan verdi 2800 pr stk....er sikkert kvalitets greier,men om dety er noen andre merker som er DÅLIE,så ligger det snart ute på forumene......!

hørte rykter om en kar som hadde bestillt (kjøpt) dyser å bet 2150 pr stk?????????????? får jo 8 stk dyser(lavohm) 1000ccm for skikkelie 3000.......! nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår