slabbadask Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Må da desverre selge min kjære goe og trofaste golf :) grunnet militærgang... Bilen er en hel og pen golf 1986 modell 1.6l som har 214.000 på tellern. Bilen har rullet problemfritt i de 3 årene som jeg har hatt den,byttet olje og filter jevnlig hver 20.000. Pluss at jeg byttet rotor,fordelerlokk, vokstermostat,pluggkabler,bærekuler foran og fjærer ifjor. Luftfilteret ble byttet for 2 måneder siden...Bilen er hel og pen,men bærer litt preg av overflate rust men ingen farlig rust. Veldig pen innvendig,bortsatt fra den vanlige slitasjen på fører sete.... Årsavgiften er betalt,skal inn på eu i juni...Men har fått en bekjent av meg som jobber som bil mekaniker til å se over bilen og ble anbefalt og bytte bremsene,ellers er alt iorden..... Bilen holder til i Akershus Ring 94 20 61 00 for mere info.... M.V.H Bård Christian Simonsen Kunne tenkt meg ett sted mellom 6000-7000 tusen da jeg bare må bli kvitt den fortest mulig.... Se autodb for bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1089078&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg