Gå til innhold

Senking. Hva skal jeg gjøre..

Ranger emnet


haoarox

Anbefalte innlegg

ja, på vestlandet går det ikke ann å bruke en bil om man senker den mer.

rett og slett stress å kjøre bilen på noen av veiene vi har rundtom her.

hehe nei er ikkje akurat noen autostrade her på vestlandet nei....

lure på kor dei gjør av alle pengane som dei tar inn av årsavgifta.....

nei å nei for noen veier...

blir ikkje serlig blide på bt om dei finner ut at fjærene er kappet hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjører faktisk original eksos på sekseren... men senk så mye du vil for min del ,er ikke min bil det går utover. kjøreegenskapene blir ødelagt av for mye senking uten brutal ombygging av oppheng..

Ja, desverere tror 90% av folk at bilen henger bedre, jo mer den blir senket.

Alle vinkler i forstilling blir jo helt herpet, så man gjør seg selv en bjørnetjeneste om man tror man får noe ytelsesforbedring.

 

Det er som å montere et konfilter bak motoren...

"ja, den suger varmluft som faen, men helvette så mange tusen hk jeg tjener!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er senket med 40mm Lesjøfors, men den ser usannsynlig høy ut pga små dekk+felger. Så når jeg får på større hjul, så skal dere se at den blir like lav som DaB sin! :) Bare tull å kappe, håper for kapperne sin skyld at de ikke krasjer. For da ryker forsikringen om de finner ut at det er kappet! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Untitled%20-%2094.jpg

Dere ser fort hvor laveste punkt på bilen er. På midten, og bilen går mye nedpå når jeg kjører på grusveier.

Det er midterste lyddemper som tar i mot mesteparten av subbingen så jeg må snart få meg nytt eksosanlegg uten den demperen.

Hvordan former Simons 2,5 eksosanlegget seg der sammenliknet med originalen?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har senka biln sin 45mm forran og bak

 

Volvo240GLT140HK.jpg

Ja, men det som gjør at den ser høy ut, er at hjulene er midt under bilen på en original 240.

 

For å få samme utseende som meg, må du ha noe nfelger som bygger like langt ut.

 

mine er et13 + 5mm spacer fremme, et13 + 20mm spacer på v.s.b.

 

h.s.b. spaceren får jeg ikke på, før jeg har just. panhardstag.

 

mao, vil jeg få de enda mer ut bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier igjen, til flere av dere, akkurat det samme som jeg sa tidligere:

 

M A N M Å O F T E O F F R E N O E F O R Å F Å N O E AN N E T

 

og ja selvfølgelig, eksosen kan ta borti, vinkler kan bli "kurante" dekka kan subbe bakaslingen kan komme ut på siden(panhard..) osv..lista er lang den! ingen tvil om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men så senker di kun 35mm da

 

 

neida.. er bare tull det der.. alle lesjøfors fjærene er like.. de sier bare forskellige mm i hver butikk.. rodin er leverandører av lesjøfors og i katalogen dems står det 35 mm, men i tuv papirene står det 40mm, men noen butikker sier at det er 45 mm.. men det har seg slik at alle disse fjærene med forskjellige mm har samme varenr og det står 40 i tuv papirene.

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår