KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvilke felger ska du ha da? ville heller valsa enn å ta på deg alt arbeid med å bytte hjulbuer.. :) Men du.. Vær så snill å ikke bygg om til nye fronten da.. hehe.. Du må trixe og kappe en del for å få det til å.. passer ikke rett over. Lyktene skal lengre inn og alt.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 gammle fronten er tøff! ikke vals, å ikke bredd ;) 8x15 et20 sklir på med 195/45 dekk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 For å si det slik, Jeg skal Ha fronten hvor blinklys og lykter er ved siden av hverandre. Skal også ha golf 1 hjulbuer, da disse er breiere enn de på 2'ern;) Men dette kommer ikke før etter at jeg har fått retta taket. 8x15? heh.. 8,5x14" og 9,8x14" heter det;) Helst comp. mo. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 oki, men skal du skifte fronten så må du kappe en del innover og lage deg nye fester til lyktene. og sveise på ny frontplate og nytt panser og skjermer:) men det vet du vel. Skal du bredde så kan du vel ha 8x14 og 9x14 til og med med spacere gitt :P hehe.. hadde 8x13 med et12 elns på min Kadett.. Subba bak men var vel mest pga kappa fjører og slitne dempere kansje. Men bilen din blir virkelig bra.. og bra du skal ordne den opp.. Altfor bra bil til å la den forfalle mere iallefall:) Blir vel hellakkering senere og da? mtp hjulbueskifte? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Trur du kan glatt ha 9"breie felger framme og bak hvis du skal ha golf buer, men blir vell kansje mye å dreie på uten servo :) .. Ville ikke ha bygd om til ny fronten, hold en stor finger på den gamle æ.. Har 9x16 bak på min kadett, trur det går under sjerman med litt "sjermkantbrett fjerning" men det ville nokk subba.. Satse på kadett d buer klare å svelge dem rimelig greit. Men som sagt over, behold c1 frontn å heller konsentrer deg om å fikse taket du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 se på prosjekt tråden min! der har jeg valsa buene på kadettn! ser ikke ferdig resultatet så bra da siden den ikke er lakkert enda Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tok skikkelig motorvask her om dagen, ble ganske så fint oppi der, har igjen litt småtterida;) ET TIPS TIL ALLE SOM KJØRER KADETT C MED KORTE OG STIVE KONI DEMPERE FRAMME OG BAK: ha ekstra dempertårn og bærebruer liggende: Dette er noen uker siden nå: (ja, dempertårnet skal byttes) og dette skjedde i dag: Så i morgen står bytting av øvrebærebru på tur, dette blir kos;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 huff, hørt om mange som har opplevd det der ja.. er det så gæli ja.. :( Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 faen da, gidd gå sont! skjer det med meg klikke eg, hva ligger øvre og nedre bærebru på nå? nye!! magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jævla surt å fixe nice finish på motor rommet for så å oppleve det der ja.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hehe! sånn har jeg gjort også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 bare at jeg sveisa bærebrua igjen. er et hælvette å få ut den lange bolten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Oi. Så kjipt. :/ Da skal jeg forsterke på min i hvertfall. Er dempertårna bak også en svakhet på kadett c? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vet du hvor det går ann å få tak i slik coilpakke? Har hørt om det flere ganger, men det er ofte slik jalla løsning med trigger på kammen eller noe. Fin bil forresten=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 det er orginalt på 93b motorn, altså den med motronic 2.8 som på den i tråden her. og sånn "jalla trigger" er det på denne og men den sitter i bakandt av kammen, der fordeler pleier å sitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg