Pilsen Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Å der var ny øvre bærebru på plass: Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 En kompiss av meg lånte bilen en runde i går, og kom tilbake, termometeret stod på maks og han dreiv å kjørte uten vifta på:) smart.. Menmen.. til saken, radiatoren sprakk (VOLVO *host*) så da må jeg til å bytte radiator, det er kult 1 dag før avreise til rudskogen:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Off. Kjipt. Håper du rekker rudskogen. Skal kjøre på banen da? Forsterk feste til demperne så slipper det å skje igjen. Helsveis rundt feste på bærbrua og kanskje sveise på en ekstra plate på dempertårne? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Haha, rekker rudskogen, fikk bytta olje motoren i går, samt fiksa radiatoren, men tror du ikke vannpumpa mi har begynt å ryke? altså, derfor måtte vi opp til protrim gutta og hente vannpumpe, for så å reise på lokale opel forhandleren for å hente resten av sakene til registeret, kostende: 1800,- inkl rabatt!:P GØYALT!! begynner å skru nå, så får vi se om jeg rekker rudskogen:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ja er det ikke morro? har en hel haug igjen å gjøre jeg og, men SKAL rekke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 bra det er flere av oss. jeg må bytte starter i allefall, noe som ikke er så gøy på 16v i Ascona B. dukker sikkert opp noe mer og. lykke til til oss alle. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kor har du motorstyringa bolta fast hen? Og kor e normalt/best/smartest å ha den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 ecu setter du inni bilen, rett forran passasjerdøra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 der den skal sitte orginalt ja! jeg lurer litt på gassere etterhvert, så har ikke giddet og borre svært hull inn i coupé'n. min ligger for øyeblikket ved høyre framlykt, men skal feste den ved siden av batteriet et sted, er litt mindre utsatt der. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Haha, jeg rakk det, og rakk det bra;) Vet ikke om noen så den skabbete kadetten min der jeg men, artig helg var det i hvertfall;) Bilder kommer:=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Haha, jeg rakk det, og rakk det bra;) Vet ikke om noen så den skabbete kadetten min der jeg men, artig helg var det i hvertfall;) Bilder kommer:=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 rakk det jeg og gitt. s10an/joppa og. fin helg ja. så et par skabbete kadetter, hvilken var din? :) hehe, neida. Bilder blir bra! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Pilsen jo!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Pilsen skrev: En kompiss av meg lånte bilen en runde i går, og kom tilbake, termometeret stod på maks og han dreiv å kjørte uten vifta på:) smart.. Menmen.. til saken, radiatoren sprakk (VOLVO *host*) så da må jeg til å bytte radiator, det er kult 1 dag før avreise til rudskogen:) Det er pga dette man ikke låner bort bilen sin! Grrr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg så bilen din jeg ;) men jeg så deg ikke kjøre :( jeg kjørte ivaffal, morro helg! @classic, ja det gjorde vi LETT sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg