classic Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 visst går det ann! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 visst går det ann! alt går, det som er umulig tar bare litt lenger tid ;)kiddie Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Da har grommen fått en golf1hjulbue bak, mangler å få sveisa på hjulbuen på passasjer siden, noen bilder kommer straks jeg er ferdig på jobb, driver også å vurdere å sveise inn "innfelte" golf4 blinklys på skjermene?:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 bruk heller tidlig golf 3 blinklys, de som er firkantet.. de sitter mye lenger inn enn sein golf3 og 4(ovale) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Liker de ovale bedre;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Trur kansje de ovale passe bedre til formen på biln.. Kossn e det når min Kadett c kom uten blinkelys på framsjerman fra fabrikk? Må æ da montere blinkelys uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ja d må du vel.. men du kan vel klistre på noen med dobbelsidig teip siden dette kun er 1`er feil på EU vel.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hmm.. På de nye skjermene mine var det ikke hull til blinklys, og har lite lyst til å ødlegge de med blinklys! Er vel uansett påbudt med blinklys på skjermene? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 påbudt ja, men du ser jo det jeg skrev om 1`er feil lengre oppe.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panerai75 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg fikk nettop høre at det ikke er påbudt med blink på skjermene, hvis du har ny type blink i fronten. Jeg har ikke fått det bekreftet fra biltilsynet, men det er jo ikke usannsynlig. Siter Kjør så det ryker! Opel Kadett C - prosjekt fra 1.2 til 2.0i OHC Panerai75: Opel Kadett C 1.6S 1979 - Prosjekt Godkjenning med 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Vil si det er meget usannsynlig. Bilen SKAL ha blink på forskjerm med mindre den er importert uten og du har papirer på det. Men er vel en del forskjellig som praktiseres.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kom vel til landet uten blinkers alle eldre opel? Trodde blinkers ble ettermontert her til lands? Ser jo det på ledningen til blinkersene at den ikke er orginal Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Å da har bærebrua på motsatt side av forrigegang knekt:/ Bilen er forsåvidt til salgs, så om noen vet om noen som kjenner noen som skal ha seg et leketøy, det er det det er, ikke noe annet.. Får de ta kontakt!:S Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Du e en martin schanke bak rattet, du knekk bærebruan lett som fyrstikker. :) Litt mer O.T: Min kadett ble importert fra sverige i 2004, å den hadde ikke blinkelys på framsjerman.. Da treng æ ikke det i norge heller hvis æ har fårstådd det rett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Å da har bærebrua på motsatt side av forrigegang knekt:/ Har du justerbare koni stilt på det stiveste og var uheldig og komme i et høl i veien eller hva skjedde? Hvorfor la du ikke bare noen ekstra sveiser på bærebrua der så den tåler litt mer juling? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg