Pater Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Noen herfra som skal på gatebil, og være med på gatebilfestivalen? overnatte på campen? eller noe som har gjort det før?... - lurer på hvordan der ser ut der, og hvor i forhold til banen det ligger.... finner liksom ikke noe informasjon om dette noe plass.... skal man kjøre inn på selve bane området? - kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett? - Er det stor camp plass, eller må man sloss for å finne en liten flekk for å sette opp teltet? har ganske stort telt jeg :) - parkerer man ved teltet eller noe slikt? - er det noen mulighet for å ha med seg noe elektrisk, som lys/cd spiller eller noe slikt? mulighet for strøm? fant noe om at det var dusj og wc inne på camp området på gatebil.no, samt kiosk om noen har noen bilder fra tidligere arrangement, så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen... har aldri vært med på sånn camp før, så vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i kø, skaffe festivalbilett om jeg kan ha med cd-spiller osv..... Hilsen Morten Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Noen herfra som skal på gatebil, og være med på gatebilfestivalen? overnatte på campen? eller noe som har gjort det før?... - lurer på hvordan der ser ut der, og hvor i forhold til banen det ligger.... finner liksom ikke noe informasjon om dette noe plass.... skal man kjøre inn på selve bane området? - kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett? - Er det stor camp plass, eller må man sloss for å finne en liten flekk for å sette opp teltet? har ganske stort telt jeg :) - parkerer man ved teltet eller noe slikt? - er det noen mulighet for å ha med seg noe elektrisk, som lys/cd spiller eller noe slikt? mulighet for strøm? fant noe om at det var dusj og wc inne på camp området på gatebil.no, samt kiosk om noen har noen bilder fra tidligere arrangement, så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen... har aldri vært med på sånn camp før, så vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i kø, skaffe festivalbilett om jeg kan ha med cd-spiller osv..... Hilsen Morten tror neppe det er tilgang til strøm, evt du kan jo bruke bilen :) det blir vel satt opp et sted der det er camp, som det er på rudskogen,- men best å være litt tidelig ute da, for å få bra plass, det står vel skilter til der campen er.. det er det jeg tror.. kanskje noen har noen bedre svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Den er rett vedsiden av banen Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Campen er på motsatt side av depoet, og nei det er ikke strøm der så mangt du ikke har med agregat eller får huka deg på naboen;) men er det noen som vet om campen åpner i morgen? Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 noen regler mot glass flasker på campen? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 campen åpner kl. 16.00 på torsdag =) såvidt jeg vet, ingen regler for størrelse på telt, eller glassflasker =) Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg å en hel gruppe med folk fra kirkenes skal til rudskogen i år:) er det torsdagen eller fredagen kaoset starter? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Da du skal bo på campen, eller i det hele tatt på GATEBIl husk å ta ut penger.masse penger. for kort er håpløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen regler mot glass flasker på campen? bump, noen som vet om flasker? har tatt ut penger allerede, hehe.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bump, noen som vet om flasker? Bare ikke kast dem utover, så går det vel! stakars folk i fjor fikk masse på bilene sine!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bump, noen som vet om flasker? Bare ikke kast dem utover, så går det vel! stakars folk i fjor fikk masse på bilene sine!!!! masse på bilene sine? flasker? da tør ikke jeg å parkere ved teltet i hvertfall? parkere jeg heller inne i teltet :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 masse på bilene sine? flasker? da tør ikke jeg å parkere ved teltet i hvertfall? parkere jeg heller inne i teltet :D det er vel det beste!! var vel en del som fikk skader på bilene sine i fjor.. dumt at sånt skjer,- knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 da blir det at jeg er der i 10 tida i mårra med telt ser det ut til Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Er det virkelig nødvendig å dra oppover så tidlig? Vil gjerne ha en god plass, men liker også å sove lenge :) Jeg tar meg hvertfall turen med Loppa (vw einser etter den gamle skolen) med combicampen på slep :) Bare å stikke innom og ta en birra :) Håper på fint vær :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er det noen som vet om det er strømuttak på campen på Rudskogen, eller må jeg bestikke noen med en kasse pils for å få huka meg på et aggregat? Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg