Gå til innhold

Gatebil Camp

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Noen herfra som skal på gatebil, og være med på gatebilfestivalen? overnatte på campen? eller noe som har gjort det før?...

- lurer på hvordan der ser ut der, og hvor i forhold til banen det ligger.... finner liksom ikke noe informasjon om dette noe plass.... skal man kjøre inn på selve bane området?

- kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett?

- Er det stor camp plass, eller må man sloss for å finne en liten flekk for å sette opp teltet? har ganske stort telt jeg :)

- parkerer man ved teltet eller noe slikt?

- er det noen mulighet for å ha med seg noe elektrisk, som lys/cd spiller eller noe slikt? mulighet for strøm?

fant noe om at det var dusj og wc inne på camp området på gatebil.no, samt kiosk

om noen har noen bilder fra tidligere arrangement, så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen... har aldri vært med på sånn camp før, så vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i kø, skaffe festivalbilett om jeg kan ha med cd-spiller osv.....

Hilsen Morten

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen herfra som skal på gatebil, og være med på gatebilfestivalen? overnatte på campen? eller noe som har gjort det før?...

- lurer på hvordan der ser ut der, og hvor i forhold til banen det ligger.... finner liksom ikke noe informasjon om dette noe plass.... skal man kjøre inn på selve bane området?

- kjøper man festivalbiletten ved inngangen som der man kjøper dagsbilett?

- Er det stor camp plass, eller må man sloss for å finne en liten flekk for å sette opp teltet? har ganske stort telt jeg :)

- parkerer man ved teltet eller noe slikt?

- er det noen mulighet for å ha med seg noe elektrisk, som lys/cd spiller eller noe slikt? mulighet for strøm?

fant noe om at det var dusj og wc inne på camp området på gatebil.no, samt kiosk

om noen har noen bilder fra tidligere arrangement, så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen... har aldri vært med på sånn camp før, så vet liksom ikke hvor jeg skal stille meg i kø, skaffe festivalbilett om jeg kan ha med cd-spiller osv.....

Hilsen Morten

tror neppe det er tilgang til strøm, evt du kan jo bruke bilen :)

det blir vel satt opp et sted der det er camp, som det er på rudskogen,- men best å være litt tidelig ute da, for å få bra plass, det står vel skilter til der campen er.. det er det jeg tror.. kanskje noen har noen bedre svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump, noen som vet om flasker?

Bare ikke kast dem utover, så går det vel! stakars folk i fjor fikk masse på bilene sine!!!!

masse på bilene sine? flasker? da tør ikke jeg å parkere ved teltet i hvertfall? parkere jeg heller inne i teltet :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å dra oppover så tidlig? Vil gjerne ha en god plass, men liker også å sove lenge :)

Jeg tar meg hvertfall turen med Loppa (vw einser etter den gamle skolen) med combicampen på slep :) Bare å stikke innom og ta en birra :)

Håper på fint vær :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...