Gravemaskin Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 mister litt lysta å parkere ved teltet hvis det er fare for bilen!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 mister litt lysta å parkere ved teltet hvis det er fare for bilen!?!?! Det er mulighet for å parkere bilen på parkeringa istedet for ved teltet regner jeg med. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Campen blir vel som vanlig bortenfor skogen på banen, på 2 store jorder... Andre siden er av depoet er jo gokart banen, og den blir brukt mest til utstillingsbiler og depo for de som kjører.. Iallefall ved tidligere treff.. Å parkere bilen på campen er jo ved egen risiko, stor fare for at det skjer noe da 99% på campen er dritings :P Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 stor fare for at det skjer noe da 99% på campen er dritings :P Tell med about it EDIT: Skulle likt å visst om det var muligheter for å hooke seg på noe strømnett, bare så jeg har til kjølseskapet... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Her er et bilde jeg tok av noe av campområdet: Var der i fjor. Kjempemorro, men mye fyll. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 er et stykke å gå fra den campen til banen. i år blir det kun camp på jordet. 15 min å gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 er et stykke å gå fra den campen til banen. i år blir det kun camp på jordet. 15 min å gå. blir det camp på det store jordet som ble brukt til parkering på september treffet? ikke på det jordet ved siden av der man kjører inn til banen? Jeg kommer med bussen og skal he med et partytelt som er like stort som bussen :D men får jeg lov til å sette opp 2 vanlige telt ved siden av el skal de ha cash for det? står jo bare no om at bil å telt koster penger, ikke buss å mange telt :p folk her vil gjerne ha strøm, men jeg har med eget agregat så da er det problemet løst. Men er det no mulighet for å få tak i vann? kunne tenkt meg å ta med et lite svømmebasseng på 3m i diameter.. hadde jo vært gøy å fått no vann til det.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 så det går ann å kjøpe festivalbilett 750,- + camp bilett 400,- og sette bilen på parkeringa for å sleppe evnt. skader på bilen uten å måtte betale extra for dette? nekter å parkere bilen på campområdet. bilen er for lav og fulle folk med flasker og bil passer ikke sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Det var ikke noe organisert stømm i fjord.. Med det er mange som har med agregat så da er det bare å spørre pent om du kan få være med å spleise på bensina,, pleier å gå bra... Det er ca 5min å gå fra campen og opptil banen på en grusvei.. Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg