Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Turboknut, har du noe mer historie rundt den gården med alle de bilene?

Må jo ha vært en enorm investering de brødrene gjorde på den tiden. å kjøpe 2-300 bruksbiler den dag i dag er ikke noe alle kan gjøre..

Og ikke minst la de stå og forfalle..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... vet om noen biler hvis folk er intresserte...

Skal prøve og få tatt noen bilder... står på gården til onkelen min og ruster ned=(om det er noe spare på vet jeg ikke... my dålig av det... men skal sjekke der....

Vet ihvertfall at det står (gamle)

2-3 Opel Olympia der...

En ford Taunus

Tror det står en Volvo amason der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... vet om noen biler hvis folk er intresserte...

Skal prøve og få tatt noen bilder... står på gården til onkelen min og ruster ned=(om det er noe spare på vet jeg ikke... my dålig av det... men skal sjekke der....

Vet ihvertfall at det står (gamle)

2-3 Opel Olympia der...

En ford Taunus

Tror det står en Volvo amason der....

Litt Ford taunus specs skader alderi

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo nevne en Volvo Amazon som står i fellesgarasjen i borettslaget mitt. Det er trolig en 70`modell ( med B20), hvit med rødt interiør ( 2-dørs). Denne bilen har ikke en rustflekk! har visstnok stått uregistrert under duk siden 1985, skal prøve og få kjøpt den ( han har snakket om å kvitte seg med den....). Ble dratt fram for et par år siden, helt nydelig!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo nevne en Volvo Amazon som står i fellesgarasjen i borettslaget mitt. Det er trolig en 70`modell ( med B20), hvit med rødt interiør ( 2-dørs). Denne bilen har ikke en rustflekk! har visstnok stått uregistrert under duk siden 1985, skal prøve og få kjøpt den ( han har snakket om å kvitte seg med den....). Ble dratt fram for et par år siden, helt nydelig!

Ett funn med andre ord!!! dragcar :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dette er etter min mening et funn, men har hørt noe snakk om motortrøbbel ( forgasser om jeg ikke husker feil...). Var satt på svarte plastspeil istedet for kromma, så det må nok gjøres om til originalt! Blir nok litt jobb og få den på veien igjen da ( bremser må gås over og muligens motor, er jeg uheldig er foringer morkne....)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne bilen i sommer, en Ford Zephyr 1954. Denne har stått under et tre i tolv år, med påvente av restauering i følge eier( noe som ikke kom til å skje )...Bilen er i merkverdig bra stand til å ha stått ute så lenge:)

Har sagt ja til å overta denne bilen, trenger bare et sted å ha den over en lengre periode.........

IMG_3509.jpg

IMG_3510.jpg

...og et sort/hvitt bilde som er litt mer nostalgisk;)

IMG_3511.jpg

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne bilen i sommer, en Ford Zephyr 1954. Denne har stått under et tre i tolv år, med påvente av restauering i følge eier( noe som ikke kom til å skje )...Bilen er i merkverdig bra stand til å ha stått ute så lenge:)

Har sagt ja til å overta denne bilen, trenger bare et sted å ha den over en lengre periode.........

IMG_3509.jpg

IMG_3510.jpg

...og et sort/hvitt bilde som er litt mer nostalgisk;)

IMG_3511.jpg

Morsom grill på den der... Blodsenk og cosworth-motor... Say no more... :D

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider