Breisladdern Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Turboknut, har du noe mer historie rundt den gården med alle de bilene? Må jo ha vært en enorm investering de brødrene gjorde på den tiden. å kjøpe 2-300 bruksbiler den dag i dag er ikke noe alle kan gjøre.. Og ikke minst la de stå og forfalle.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Heisann... vet om noen biler hvis folk er intresserte... Skal prøve og få tatt noen bilder... står på gården til onkelen min og ruster ned=(om det er noe spare på vet jeg ikke... my dålig av det... men skal sjekke der.... Vet ihvertfall at det står (gamle) 2-3 Opel Olympia der... En ford Taunus Tror det står en Volvo amason der.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Heisann... vet om noen biler hvis folk er intresserte... Klart vi er! Kjør på med bilder:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Vi i veteranmiljøet her i Elverum har prøvd å ta initiativ til en slik aksjon, men eierne er ikke så veldig interessert i det. Selv mener jeg at kjelleren burde vært åpnet som museum, og forblitt urørt. Noen som har bilder av den kjelleren? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Bilder kommer så straks jeg kommer meg på garden der Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Var en tur på Scanhogg på Rygge, der stod det noen gamlinger der og (inkludert innehaveren) :D Datsun 200? Litt frontskada kadett... Årgangs-Passat... Fiat 127... Fiat 128 og Renault 16... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Den kadetten så jo nesten helt rust fri ut:O Men den bulken i fronten ødlegger litt :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 må være en jævli fin delebil den da :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Æsj, den krasja kadett B'en på Scanhogg skal presses i dag eller i morra. :( Men den er visstnok rundbulket med rusthull overalt. Og ribbet innvendig. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Heisann... vet om noen biler hvis folk er intresserte... Skal prøve og få tatt noen bilder... står på gården til onkelen min og ruster ned=(om det er noe spare på vet jeg ikke... my dålig av det... men skal sjekke der.... Vet ihvertfall at det står (gamle) 2-3 Opel Olympia der... En ford Taunus Tror det står en Volvo amason der.... Litt Ford taunus specs skader alderi Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 kan jo nevne en Volvo Amazon som står i fellesgarasjen i borettslaget mitt. Det er trolig en 70`modell ( med B20), hvit med rødt interiør ( 2-dørs). Denne bilen har ikke en rustflekk! har visstnok stått uregistrert under duk siden 1985, skal prøve og få kjøpt den ( han har snakket om å kvitte seg med den....). Ble dratt fram for et par år siden, helt nydelig! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 kan jo nevne en Volvo Amazon som står i fellesgarasjen i borettslaget mitt. Det er trolig en 70`modell ( med B20), hvit med rødt interiør ( 2-dørs). Denne bilen har ikke en rustflekk! har visstnok stått uregistrert under duk siden 1985, skal prøve og få kjøpt den ( han har snakket om å kvitte seg med den....). Ble dratt fram for et par år siden, helt nydelig! Ett funn med andre ord!!! dragcar :volvsmile Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ja, dette er etter min mening et funn, men har hørt noe snakk om motortrøbbel ( forgasser om jeg ikke husker feil...). Var satt på svarte plastspeil istedet for kromma, så det må nok gjøres om til originalt! Blir nok litt jobb og få den på veien igjen da ( bremser må gås over og muligens motor, er jeg uheldig er foringer morkne....) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kom over denne bilen i sommer, en Ford Zephyr 1954. Denne har stått under et tre i tolv år, med påvente av restauering i følge eier( noe som ikke kom til å skje )...Bilen er i merkverdig bra stand til å ha stått ute så lenge:) Har sagt ja til å overta denne bilen, trenger bare et sted å ha den over en lengre periode......... ...og et sort/hvitt bilde som er litt mer nostalgisk;) Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kom over denne bilen i sommer, en Ford Zephyr 1954. Denne har stått under et tre i tolv år, med påvente av restauering i følge eier( noe som ikke kom til å skje )...Bilen er i merkverdig bra stand til å ha stått ute så lenge:) Har sagt ja til å overta denne bilen, trenger bare et sted å ha den over en lengre periode......... ...og et sort/hvitt bilde som er litt mer nostalgisk;) Morsom grill på den der... Blodsenk og cosworth-motor... Say no more... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg