Sannerud Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Var en tur på hoggern igjen i dag. Trist å se slike sjeldne biler fortapt på "gal" side av inngangsporten. Er ikke ofte du møter en renault av denne årgangen lenger langs veien... Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 En forlatt 242 i Bø (Nordland), bildene er tatt i 2006, men bilen stod der i fjor når jeg var i det området :p nå er denne i mitt eie og ventes på å bli pusset opp:) Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Bra!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel-solli Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 noen som vet om skogsvrak i Sauda området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 noen som vet om skogsvrak i Sauda området? Vet ikke av noen veteranbiler der men vet det lå en Lada Niva forlatt nedi et dalsøkk på nedsida av anleggsveien opp til Saudafallene..? Noen som har kjørt den utfor i terrenget og aldri kom seg opp igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Hørtes interessant ut! Bør kanskje ta turen snart... Vet det er en gammel 40-talls austin ett sted langt ute i saudafjellene. var bilder av den på superstreet forumet, men finner ikke disse igjen nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Hørtes interessant ut! Bør kanskje ta turen snart... Vet det er en gammel 40-talls austin ett sted langt ute i saudafjellene. var bilder av den på superstreet forumet, men finner ikke disse igjen nå... Den lå nedi dalen på venstre side av veien når du kommer nesten på toppen, husker ikke eksakt veien nå men mener det var mellom de krappeste S-svingene og toppen et sted. Den lå vel rundt 100-150m nedi dalen mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel-solli Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Den lå nedi dalen på venstre side av veien når du kommer nesten på toppen, husker ikke eksakt veien nå men mener det var mellom de krappeste S-svingene og toppen et sted.Den lå vel rundt 100-150m nedi dalen mener jeg.. Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Bilder? Litt vanskelig, jeg bor i Nord-Trøndelag og har ikke vært i Sauda på etpar år nå og skal ikke dit igjen det jeg vet om heller. Jobba der ei stund bare, og kjørte denne anleggsveien daglig. Men det var bare en helt vanlig Lada Niva da, 4x4, mattsvart tror jeg den var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoffee Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Hos en kamerat av meg, så ligger det faktisk 3, eller 4 biler som er blitt dumpet på "fyllinga" deres en gang i tiden. Vi har funnet ut at vi skal prøve å dra opp, hvertfall ett par av disse bilene når den tid kommer :thumb Har også ett bilde av en grill(?) på en bil som ligger ved siden av den VW'n her hvis det er av interesse.. Vet ikke hvordan bil det er da :wonder: Her er hvertfall 2stk av bilene. Hvertfall de som er mest synlige. Noen som vet hva den første der er? Synes det ligner på en Opel av noe slag jeg :o Og rett ovenfor hytta våres, ligger disse, en MB av no slag, og en boble. Siter '70 Volvo 145 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvor ligger den Datsun`en hen? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen som vet noe mere om plasseringen på det gamle underjordiske potetlagret fra krig hvor det ble lagret biler? Det står at det ligger i Elverum på første delen av tråden. Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Siden det var på privat eiendom vil jeg ikke si hvor den står. Det er forresten en 4-dørsbil. Var et lite Formulingratt og diverse ekstra Biltema-instrumenter i den :) Stod også en Corolla ala dette der. Den var jeg ikke å så på eller tok bilde av, men på avstand så den grei ut. Denne pickupen: Datsun-coupe av et eller annet slag: En Cortina Mk2 1600: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hmm, jaja, den var vel ganske råtten uansett, hehe. Men kunne godt tenkt meg en Datsun 510 ja :) Og har man ikke råd til strøken bil, så kjøper man noe skabbete og fikser opp :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg