MoFoCo Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja, tøffe biler. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til å se nærmere på den og Corollaen siden jeg ikke rakk å studere noen av bilene i dag. Og er det ikke helt hinsides går det vel an å spørre eier om det er mulig å få kjøpt noe av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Send meg en PM om eier vil kvitte seg med 510`en da :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Dårlig bilde da jeg tok bilde i fart med mobilen, og senere zoomet inn, men er det noen som vet hva dette er? :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Var en tur på hoggern igjen i dag. Trist å se slike sjeldne biler fortapt på "gal" side av inngangsporten. Er ikke ofte du møter en renault av denne årgangen lenger langs veien... Hei! Lurer på hvilket huggeri du så denne på? Ian Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Dårlig bilde da jeg tok bilde i fart med mobilen, og senere zoomet inn, men er det noen som vet hva dette er? :) Vanskelig å se, ser ut som en pick-up med kort panser, muligens en engelsk Fordson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Vanskelig å se, ser ut som en pick-up med kort panser, muligens en engelsk Fordson Skal se om jeg ikke får tatt noen bedre bilder en dag! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Var en tur på hoggern igjen i dag. Trist å se slike sjeldne biler fortapt på "gal" side av inngangsporten. Er ikke ofte du møter en renault av denne årgangen lenger langs veien... En kammerat av meg hadde 2 slike som bor på heistad, tror han tok og skrota di ja :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Skal se om jeg ikke får tatt noen bedre bilder en dag! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannerud Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 En kammerat av meg hadde 2 slike som bor på heistad, tror han tok og skrota di ja :( Hei! Lurer på hvilket huggeri du så denne på? Ian Bilen befinner seg på Porsgrunn bilopphugging så da er det nok stor sjangs for at dette er en av bilene til kammeraten til stusjelig (hvis det er heistad i porsgrunn du mener :) ) Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Helt riktig:) kjipt å skrote 2 stk renult 5.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galaxie Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Skogstur idag igjen :D Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 helt riktig:) kjipt å skrote 2 stk renult 5.. 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Dårlig bilde da jeg tok bilde i fart med mobilen, og senere zoomet inn, men er det noen som vet hva dette er? :) Hvor fant du denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Sorry, 17 var det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Hvor fant du denne?? vel, den står ved rv 70.. ikke mange meter fra veien heller! men, det er like få meter opp til noens garasje/fjøs/uthus. Ser ut som at den har stått der veeldig lenge! Har lyst til å vite hva slags bil det er! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg