Galaxie Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Dette må være en Fiat. Legg merke til dørhåndtakene, skjermer og hjul.. Bildet er av en 37`modell og er kanskje ikke eksakt samme årsmodell. Litt annerledes rundt torpedoen. Men særlig dørhåndtakene skiller seg veldig ut fra andre biler fra den tiden. Den du har funnet kan nesten se ut som om det er en hjemmelaget pickup? Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) Dette må være en Fiat.Legg merke til dørhåndtakene, skjermer og hjul.. http://img641.imageshack.us/img641/671/07052010612.jpg http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/82372.jpg Bildet er av en 37`modell og er kanskje ikke eksakt samme årsmodell. Litt annerledes rundt torpedoen. Men særlig dørhåndtakene skiller seg veldig ut fra andre biler fra den tiden. Den du har funnet kan nesten se ut som om det er en hjemmelaget pickup? Du fant ingen pick up'er som lignet veldig da? Vel, mtp at den bakveggen står der, (med rute t.o.m) så er det jo en pick up. Om den er hjemmelaget eller ikke? Ikke vet jeg. Den har stått der veldig lenge, og platten/bakenden er igjengrodd. På ordentlig. Og ikke bare litt gress! :) Når jeg tok de siste bildene la jeg også merke til at det sto en logo eller et navn malt på dørene (kanskje den har en artig historie også!). Men jeg var ikke så altfor sugen på å bli der for lenge, da jeg følte meg som en kjeltring kl 0500! Får se om jeg passerer på et litt mer kristelig tidspunkt en dag, så kan jeg jo stoppe og spørre litt! :) (dersom du tror at dette kunne vært et artig prosjekt, bør du belage deg på litt rustsveising!) e: radialdekk på orginalfelg? oO :D Endret Mai 8, 2010 av poliq Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Fant en tegning av en -38 Fiat lastebil som kunne ligne på den du har funnet. Leste ikke så nøye på det, men det var nevnt et 1100L-chassis tror jeg. Kom også over en -38 Fiat Simca som hadde samme fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Kan godt være en sedan som er bygd om til gårdsbil.Det ble gjort mye på den tiden før folk visste hva bilene kunne blitt verdt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Får vondt av å se gamle biler som står etterlatt sån, uff nå er det ikke noe igjen å redde av mange :( Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Skogstur idag igjen :D http://i223.photobucket.com/albums/dd270/galaxie61/nyttalbum/DSCF3925.jpg To-hjulstraktoren på bilde i linken er ein Moto Standard U10. Med Owrens belteutrustning og vinsj. http://traktoravl.no/?pageID=18&ItemID=12 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galaxie Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Takk for info :) Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nybakken Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Noen fra meg, forlatt bilgravgård i Sverige... Skal dit en tur om ikke så alt for lenge igjen, godt over 3-400 biler der :) Siter Penger som ikke durer er død kapitalBor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt! 1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hadde litt tid til overs, så jeg stoppa på vei hjem for å se om en "gammel kjenning" stod på sitt hvilested enda. Er sikkert 6 år siden jeg så den sist, men jaggu stod den ikke der. Jeg aner ikke hvilken bil det er, men er en 4 dørs, med det som ser ut til å være en liten kjedelig rekkefirrer.. noen som vet noe mer? (Beklager dårlige bilder, hadde bare med meg mobilen).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Syns det ser ut som en gammel Opel..Mye mulig jeg tar feil,men kan det være rundt 40 talls Olympia? Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 (endret) på framskjermene står det noe sånnt som "Blackbuz" eller noe lignende, vanskelig å tyde.. EDIT: Etter å ha sett litt på nettet, så er jeg enig i at det er en Olympia, mer spesifikt en OL-38.. Men da er spørsmålet til dere: hvorfor står det 3MA? og hvorfor Blackbuz? :P Endret Mai 11, 2010 av adivass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Er vel ikke noen opel det der. Er en ZMA det der, produsert i sovjet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 (endret) EDIT: Etter litt googling så har jeg funnet ut litt av hvert. Det er en Moskvich 400-420, russisk kopi av Opel Kadett K38, ikke Olympia. Endret Mai 11, 2010 av adivass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Noen som vet noe mere om plasseringen på det gamle underjordiske potetlagret fra krig hvor det ble lagret biler?Det står at det ligger i Elverum på første delen av tråden. Dette underjordiske lageret er en gullgruve, og det står mye moro der nede. Bla.a. en Opel GT med kun noen få km på telleren som visstnok aldri har vært registrert. Lageret ligger kun noen få hundre meter fra Elverum sentrum. Har aldri vært der nede sjøl, men kjenner noen som har "fri" tilgang. Eierene vil ikke under noen omstendigheter selge noe som helst. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 At de ikke vil selge er jo kjempebra! Det er jo grunnen til at skattene faktisk er der nede enda :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg