Ghostrider666 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 noen bilder er tatt før snøen kom, og resten er tatt i dag. Ikke akkurat veteran men :) Var og så på buicken som CKadett visste om i dag. Her er noen bilder av den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Hvor står Sciroccoen?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 S� det sto en avskiltet Volvo 245 82mod (som viste seg � v�re en Diesel) ved siden av en fj�s, kj�rte ned og ringte p� d�ren og snakket med eieren og det endte med at jeg kj�pte bilen p� stedet:) Den er ikke veteran enda men, den kommer vell p� veien om ikke lenge fordet:) S�nnen hadde en Ford 20M (husker ikke �rstallet) han tenkte � selge:) Skal hente litt deler mest sannsynlig i h�lgen s� tenkte � ta bilde av den da... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CKadett Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 se der ja, fine bilder du har tatt av den :) Har vært en staselig bil en gang i tiden dette! Fant en bil til i går...legger ut bilder senere i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Volvoen i dagslyset var en som ville selge meg en Ford... men ser meg ikke tid til denne:) 17m RS Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Saab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CKadett Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Her kommer bilder av nye (og gamle) funn.. Trenger litt hjelp med den første...Peugot?? Bedford lastebil.. Vespa scooter.. og tilslutt en bil som ligger oppned og er nesten begravd.. Grov ramme var det på den ihvertfall så en lastebil kanskje.. ikke lett å se at det faktisk ligger en bil her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Første der kan være en Fiat 1500 :) Mye skulle han ha for den 17m`en da Vomaz? Kunne tenkt meg en sånn, har i grunn ikke tid til enda et prosjekt, men det er plass på låven til mindre travle tider :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartis Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Er det ikke en Autobianchi a112 som står inne der. Hvor i landet befinner den seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Sciroccoen står i Brumunddal i Ringsaker og Autobianchi`n står et lite stykke unna Brumunddal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Vet du hvem som eier den Sciroccoen? Trenger deler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Nei vet desverre ikke hvem som eier den :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Kjørte forbi plassen der bussen og brannbilen som jeg la ut tidligere i tråden stod her om dagen, bare for å se at de var fjernet. Nå hadde det blitt plassert en annen vogn der, nemlig en Bedford: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Etter litt research fant jeg et bilde av bussen før den reiste til Oppland Metall: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Kirkegaarden i Sveits: Bilsamling til spottpris | broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker og direktelink til bildelinker: http://www.oldtimergalerie.ch/images/Autofriedhof/Presse.htm Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg