dieselmerc Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Austin Loadstar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Har vært dårlig med noen nye funn nå. Eneste jeg har funnet er et par nedgravde biler jeg ikke aner hva er. Ser bare litt av en skjerm av denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Helt glemt å ligge ut bilder av Celica'en jeg fant :) Fant denne på Lindås- Nord for Bergen: Skikkelig fet Perlemor effekt i lakken i "Real Life", noen som kjenner til denne? Ser ut som om den HAR vært fin :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hvis noen vet av noe gammelt vw rundt i hedmark/oppland så er alt av interesse. Send meg en pm om du vet om noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ford Taunus 1979 - 1982 Scania-Vabis 56 Står i Aurskog / Trøgstad 960T6 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbull82 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 var de ckadett som hadde tatt bilde av en vespa lenger bak her ? noe info om tilstand på den ? hatt lyst på slik siden je var gutt unge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eorke Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 mye fint som går til spille her! synn å skam, bilene burde omplaseres til nye eiere, akuratt som hunder. de fortjener en ny kjangs :p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Fant noen biler i skogen her om dagen, bilene befinner seg i sollia i østerdalen om interrese, vet eiere ;) Ene er en audi 100 og den grønne en simca. Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbull82 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Så Ut som hadde holdt seg ganske bra dessa , vertfall simcan, ser til å med ut som de er orginal dekk på den hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Så Ut som hadde holdt seg ganske bra dessa , vertfall simcan, ser til å med ut som de er orginal dekk på den hehe Ja så ikke ut som det var mye rust heller, men de har jo stått noen år, men det skal nok gå ann å redde dem. Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrier Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Har noen kommet over rester av gamle kjøretøy fra krigen? Beltevogner, terrengvogner, lastebiler? e-jostad@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbull82 Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Den blå opelen på de overste bilde her så da hel ut , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLASSIC RR Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Bildet er fjernet ,men er det noen som vet om den fortsatt finnes (altså bilen),er evt intresert opplysninger om andre 128 rally el 128 sl ,forøvrig bilen sto på side 50 her,er veldig takknemlig for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbull82 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 (endret) Bildet er fjernet ,men er det noen som vet om den fortsatt finnes (altså bilen),er evt intresert opplysninger om andre 128 rally el 128 sl ,forøvrig bilen sto på side 50 her,er veldig takknemlig for info. sånn fiat står de på jobben min faktisk , spy grønn men vill tørre å si den er 99prosent strøken , veit ikke om de er noen rally men er de karosseri vertfall , send meg en melding på 40466059 om du er intrisert så kan jeg eventuelt undersøke pris , nøkkelen er rota bort vist nok å er ei lita papir mølle for å få den registrert men fult muli http://s1132.photobucket.com/albums/m579/Otto_Lysaker/?action=view¤t=DSC00769.jpg kopier denne så ser du bilde , får ikkel lakt opp Endret November 23, 2011 av pittbull82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg