pittbull82 Skrevet Desember 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 dæven å rusten , syns de ser uy som den har fronten til en toyota crown men resten er je usikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Desember 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 ingen som vet om noen gamle peugeot 404 som står forlatt rundt omkring? Skulle hatt noen deler :D Eller om noen har noe deler eller et vrak stående så si ifra enten her eller på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddmund Opel Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg vil ha, trenger delebil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingar74 Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Dette er ein 1968-69 mod Toyota Crown 2.0 standard utgave med fire sylindra motor Ein venn av meg viste meg denne bilen. Den står som eineste bil på ei lita øy ved Bømlo, Gjeitung (usikker på skrivemåte) Siden det kun er eit par meter med veg på øya. Nokon som kan hjelpa meg med kva bil dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Fant en til i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Inni denne.... Fant vi dette: Reliant Rialto Reliant Regal Disse var importert inn fra england ca i 2005 etter hva vi kunne tyde på merkene på bilene. Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordBulken Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Nå har jeg sett gjennom ALLE sidene her, sikkert ett år sia sist :) Men er imponerende av dere alle, så trur nesten jeg må en tur ut jeg også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 han der galningen med dei reliantene ringte til meg galen som bukk og ba meg fjerne dei bildene og linkene til hvor dem sto. for snart kom d polakker og stjal alt han hadde. eg hadde kun 2 bilder av dem og d var inni tilhengeren. og ikke noe link. jonarnes reagerte på dette 1 Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Siter kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 den er vell postet etpar ganger før? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeRje Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 den er vell postet etpar ganger før? Ikke i denne tråden.. Siter kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirr Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Skulle gjerne hatt en prat med eieren av denne motostandarden, noen her? (på side 99) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_larsen86 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Fant en til i dag :D Hvor står denne? Flere bilder? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 denne står noen km utenfor brumunddal. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert som snøen blr borte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg