GoDevil Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Ble samme link det,her kommer riktig: http://helgeland-motor.all-forum.net/bilder-f22/skogsvrak-i-nordland-t285.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 (endret) 2 biler i Sveio Gammel Opel som er forsøkt kamuflert Mercedes 1113 som har stått i en forfallen garasje i en mannsalder Endret August 12, 2010 av dieselmerc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Bra dieselmerc! Du finner alltid biler i sveio osv som ikke vi har funnet! Husker en taunus du fant en gang også her. Stå på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Gammel rally corolla? morsomt! Den røde, er en Carina TA12 eller TA14 da. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Her er litt fra helga: Hvor er det denne står hen.?? Hadde vært interresant..Driver med en sånn bil nå.Kanskje det hadde vært noen deler som hadde vært brukandes til bilen min.! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 (endret) Hvor er det alle di bilene står hen i østfold hvis jeg har forstått det rett...? Dem som legge ut bilder... kan ikke legge ut merke i kart fra finn også feks... :) http://kart.finn.no/?lng=10.85215&la...tivetab=search Endret August 16, 2010 av Morty Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 M6, VolvoF85 og Brøyt, resten var fyllt opp av for det meste Suzuki Jeeper fra 80-tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Har du bilde av jeepene og? Er ikke lenge til de er utryddet og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Fikk ikke tatt bilder, var folk i huset, sånne skrotnisser liker ikke alltid nysjerrige fotografer, tror kansje det er noen miljøfanatikere som sniker rundt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Noen som trenger delebiler?? Nå selges disse bilklassikerne| broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian 1500 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hadde litt tid til overs, så jeg stoppa på vei hjem for å se om en "gammel kjenning" stod på sitt hvilested enda. Er sikkert 6 år siden jeg så den sist, men jaggu stod den ikke der. Jeg aner ikke hvilken bil det er, men er en 4 dørs, med det som ser ut til å være en liten kjedelig rekkefirrer.. noen som vet noe mer? (Beklager dårlige bilder, hadde bare med meg mobilen).. Det der er ikke noe opel! Det er en god gammal moskvitch 400, Er forøvrig en russisk produsert opel, Russerne tok fabrikken som krigsbytte etter ww2. Demonterte alt og satt det opp igjen i russland, til og med dassene! Nå lærte dere noen noe unyttig i dag og :D Hvor står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Det der er ikke noe opel! Det er en god gammal moskvitch 400, Er forøvrig en russisk produsert opel, Russerne tok fabrikken som krigsbytte etter ww2. Demonterte alt og satt det opp igjen i russland, til og med dassene! Nå lærte dere noen noe unyttig i dag og :D Hvor står den? Og jeg siterer meg selv: EDIT:Etter litt googling så har jeg funnet ut litt av hvert. Det er en Moskvich 400-420, russisk kopi av Opel Kadett K38, ikke Olympia. Står i Volda, Møre og Romsdal.. Er maaange som har prøvd å kjøpe den, men til ingen nytte.. sies at hu ikke er helt med i toppetasjen hu som eier eiendommen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodders Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 hot rod fra skogen. (austin seven saloon 1931) kom og hent det for 4000kr. den er i veldig bra stand men det mangler mange deler. jeg vet ikke om jeg skal selge den, men kommer det en med 4000kr så er det helt ok. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24685145 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjOptun Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Rød MG/Austin 1300 sett på "bilder tatt like utenfor Moss": Et knippe engelske biler fra 70-tallet. Morris Marina og Austin Allegro (og Morris 1300 MkII) Jeg er på jakt etter en hoved bremsesylinder til veteranen min, en MG MKII 1300. Any takers? Kjetil Optun, Haugesund, kjeopt@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi1972 Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 vist di bildene er fra en godkjent vrak plass så blir dem registrert å slattet fra registeret. får garantert ikke kjøpt helle vrak biler. kunne tenkt meg dit en tur selv. noen som vet av noe hanomag henchel stående med austin a60 motor helst da f20 1969 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg