henning_larsen86 Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 1939 Chevrolet til venstre for Saaben :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Mad_Maxx: Den står litt før for Fauske. Den er nok helt sikkert til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 (endret) Fant igjen min fars gamle bil som han eide for 30 år siden. Og du kan jo forsåvidt kalle den forlatt. youtube video med bilder av bilen her ( 3 første bildene er arkivbilder fra 1984) : Link til Toyota Forumet hvor hele historien er skrevet : http://www.tscnforum.no/viewtopic.php?f=3&t=7475&sid=c8a9fb7bd4c00ff0c173d8f1e70385f1 Endret Februar 18, 2011 av Ghostrider666 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Mad_Maxx: Den står litt før for Fauske. Den er nok helt sikkert til salgs. Oi, såpass nært :o Sør eller nord for fauske, ved hovedveien eller? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanto1993 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei alle sammen her på Bilforumet! Er på leting etter et prosjekt som e kan drive med nå på vinteren. Spesielt To-hjultraktor eller noe annet gammelt.Eller en gammle biler som saab 96 eller lignende. Har allerede en Agria to-hjulstraktoren, men har lyst på noe nytt å knote med. Si ifra vis du har noen eller noen som du kjenner som vil selge noe. Nummeret mitt er 48180954. Hilsen Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Hørte noe om et lass med biler som sto bortgjemt ved et gammelt rødt hus i fjor. Fadern fikk tak i han som eide stedet, og vi fikk komme dit for å se hva han hadde. Det viste seg at det sto 6(!) stk Golf MK1 der. Bla en automat med hvitt skinnratt og påsveist sideskjørt. Etter litt snakk fikk vi kjøpt 5 av Golfene for 1500 kr! Ikke pr stk, men for alle! Det sto også en Polo av nyere type der, kassebiler, pickuper, Toyota tercel og no sjarmedes saker der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxXximA Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hørte noe om et lass med biler som sto bortgjemt ved et gammelt rødt hus i fjor. Fadern fikk tak i han som eide stedet, og vi fikk komme dit for å se hva han hadde. Det viste seg at det sto 6(!) stk Golf MK1 der. Bla en automat med hvitt skinnratt og påsveist sideskjørt. Etter litt snakk fikk vi kjøpt 5 av Golfene for 1500 kr! Ikke pr stk, men for alle! Det sto også en Polo av nyere type der, kassebiler, pickuper, Toyota tercel og no sjarmedes saker der. Bilder, bilder, BIIIILDEEEER mann! :-D Siter '97 Nissan Maxima http://www.nccn.no '73 Datsun 160B http://www.datsunpmcregisteret.no EX: '89 Subaru E12 4x4 EX: '85 Scorpio 2.8 4x4 EX: '86 Scorpio 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Her er 2 biler som jeg har "funnet" der hvor jeg bor, som burde blitt berget fra og bli vraket eller noe sånt. Nr. 1 er en Mercedes-Benz 250 CE, disse bilene er produsert fra 1968-1972/1976, og er sjeldne så vidt jeg vet. Kan skaffe flere bilder viss noen vil ha det. Nr. 2 er en VW Boble, som dere sikkert ser. Mangler litt deler og utstyr, men det ser ut som et fint karosseri, med en shabby motor? Bilene står på Orkanger, litt sør for Trondheim. Kommer med flere funn mot sommer'n, for da kan jeg jo kjøre rundt på mopeden og leite etter flere biler :) Øbergen Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddmund Opel Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 er de noen fra vikersund her ? veit da om noen mini morriser ascona b å kadett c å b å noe gammelt som jeg ikke husker ava er , pluss att de er ett sand tak da man kjører gamle veien fra sysle til åmot som de står masse gammalt pluss noen mantaer å kadett å ascona a , kanse noen kunne tatt noen bilder av de ? Detta skulle jeg gjerne visst hvor var, så jeg kan finne det til sommeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Her er litt som jeg har funnet siste måneden. Gamle Høiebussen (høie i Tysvær, rogaland) Opel olympia Samling av Volvo PV Volvo Amazon Denne bussen ble brukt til å drive sagbruket. Denne var visstnok i bruk ifølge eier. Rå bil da! Denne var tilsalgs. hehe Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarnes Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Glemte å legge ut disse Volvo 144 Mercedes 350SE VW transporter Siter - Subaru Legacy BC 1,8GL 1990 - Subaru Legacy BC 2,2GX 1992 "Vinterbilen" - Toyota Celica 2,0GT ST162 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Her er litt som jeg har funnet siste måneden. Samling av Volvo PV Volvo Amazon Hvor står disse bilene? Den Amazon'en var jo bare stein rå :D Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 De der Pv'ene befinner seg rett utenfor Skånevik, Etne Kommune i Rogaland. :) En times kjøring fra der eg bur. :) Ofte bortom og ser på de når me ska te Haugesund elle Etne. :) Stått der i eit par år for å si det sånn... :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 okei. er så synd at jeg må reise halve landet for og evt. hente denne amazon'en. men den har absolutt skulla blitt berget. Øbergen Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Amazonen skulle ha vore berga for sure! Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg