volvolars70 Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Denne står på jobben min. Vet ikke helt hva det er, men den ser egentlig ikke ut til å være i no dårlig forfatning. Tenkte på denne tråden når jeg tok bildene :) Lurer på om det er en NSU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 For mange år siden stod det en meget godt holdt blå BMW 1600 i en krok inne på Lerum fabrikker i Sogndal. Eneste feilen var et uoriginalt sete fremme. Var vist rester etter bilsamlingen til en fra Lerum familien. En bekjent fikk tilbud om å kjøpe den svine billig, men var ikke interessert. Jeg maset på han om å ta kontakt igjen, så jeg kunne få kjøpt den. Endte kun opp med noen papirbilder, og kokte bort i kålen. For alt jeg vet står den der fortsatt. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Sverige. Omtalt tidligere. Bilskroten i Båstnäs | frifagbevegelse.no Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2013 (endret) FINN Næringsmarked Her dukket det opp 150 gamle lastebiler og pickuper på vestlandet. Håper alle blir solgt! Endret Juli 18, 2013 av Remulade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Juli 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2016 Fant et par lastebiler i dag. Mercedes 1418: http://www.flickr.com/photos/35314490@N07/4606502968/sizes/l/ Den hadde også en lastebil i deler bakpå, en Ford an ukjent modell: Ford, vet ikke modell: Dette stod på solskjermen: Spylervæsketanken eller noe sånt: Vet om en lastebil til, men var litt folksomt rundt den i dag. Hvor er dette? er bilen tilsalgs? :-) Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg