Sæther Racing Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Støtdemper bak ser ut som har gått igjennom tårn bak, pga rust. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det er noe spesielt med gamle biler som er i ferd med å omdannes til jord. Både stygt og vakkert på samme tid.. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Snublet over denne siden da jeg kjedet meg på jobb i dag; http://home.online.no/~heanvang/ Inneholder bilder av diverse skogsvrak Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 haha! gasswagonen hans var jo genial =D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Finnes ett bilopphuggeri i marka i Hommelvik (Trondheims regionen) som har vært stengt siden 70-tallet(?). Eieren er drittlei av folk som bare skal titte og rote(?!) men ikke vil handle, så han har stengt det for godt. Fattern har god kontakt med ham, men ingen får komme inn uten at de har noe spesifikt de ser etter. Dessverre klemte han mange biler på tidlig 80-tallet. Det går ann å gå rundt stedet utenfor gjerdet, men tror det blir rabalder om man blir tatt inne på området. jeg har vært inne for et par år siden! hehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Finnes ett bilopphuggeri i marka i Hommelvik (Trondheims regionen) som har vært stengt siden 70-tallet(?). Eieren er drittlei av folk som bare skal titte og rote(?!) men ikke vil handle, så han har stengt det for godt. Fattern har god kontakt med ham, men ingen får komme inn uten at de har noe spesifikt de ser etter. Dessverre klemte han mange biler på tidlig 80-tallet. Det går ann å gå rundt stedet utenfor gjerdet, men tror det blir rabalder om man blir tatt inne på området. Ja har et sånt huggeri hær å som er nedlakt for mange år siden.Jeg å en kompis tok os inn på området å kikket litt på de gamle bilene som var der da eieren kom,å han var mildt sakt syk i hodet.Men vi gjorde kort prosses å gidde fyren skam bank..:fatality: Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Ja det var jo jævla tøft gjort av dere! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Bak bilverkstedet der "Lange flate ballær" ble spilt inn (Onsøy utenfor Fredrikstad) fant jeg denne bilen. Det er en 1976/1977 Renault 30 TS med 2.7 liters V6 under panseret. Tror nok ikke bilen er helt forlatt, og jeg håper noen tar seg av den. (Dårlige telefonbilder i mørket) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Bak bilverkstedet der "Lange flate ballær" ble spilt inn (Onsøy utenfor Fredrikstad) fant jeg denne bilen. Det er en 1976/1977 Renault 30 TS med 2.7 liters V6 under panseret. Tror nok ikke bilen er helt forlatt, og jeg håper noen tar seg av den. Vi hadde en sånn til familiebil når jeg var 10-12 år gammel, så dette var første bilen jeg kjørte:) Var jo en ganske sprek og komfortabel bil den gangen... men pen er den ikke! Sjarmerende kanskje.... Har ca 130 hk om jeg husker rett, men den kom i TX utgave også, da med innsprut og ca 160 hk. Er vel samme motor som sitter i Volvo 164 synes jeg å huske. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Men vi gjorde kort prosses å gidde fyren skam bank..:fatality:Retard :shake Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nå ble jeg virkelig inspirert av TurboKnut, så her kommer det et bidrag fra meg... Når det gjelder den Fiat 500 som står ved Shell'n i Ås, så kan jeg stikke innom og ta bilde av den i morgen. Det står også en Lancia Intergrale bakom der... TurboKnut: Kan ikke ta deg en tur innom Vaerste og hilse på for en hyggelig bilprat? :D Mine pics: Gammel VW K70 som står hos en gammel skraphandler i Ås... 77 Audi 80 LS ved Gjerdrum... Denne ovalen står oppe i skogen ved Kløfta... Denne stod ved et hus i nærheten av Gjerdrum... Flere bobler og rumpa på en BMW 2002... 73 Audi 100 oppe ved Gardemoen... Gammel Ford Transit på Greåker... 74 Passat som havna på hugger'n... (denne er flat) Dkv som stod oppe ved Kongsberg hvor jeg henta Passaten min... Skoda Octavia eller Volga? Er litt usikker her... Er ikke dette en Iso? Skal være flittigere å ta bilder, farter mye så ser mye rart rundt omkring... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja har et sånt huggeri hær å som er nedlakt for mange år siden.Jeg å en kompis tok os inn på området å kikket litt på de gamle bilene som var der da eieren kom,å han var mildt sakt syk i hodet.Men vi gjorde kort prosses å gidde fyren skam bank..:fatality: du er jo totalt idiot Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 fine bilder polardego Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Fine bilder Polardego. Joda, kan nok stikke innom og drikke litt kaffe. Den bilen du er usikker på om det er Skoda eller Volga er ingen av delene, det er en gammel Wartburg (Østtysk). Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det var litt moro å se bobla på bilde nummer fem fra øverst. Regner med at det er en 66-modell? Akkurat slik så bobla til faren min ut før den ble restaurert i fjor. Nå fremstår den snart som ny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg