TurboKnut Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Utenfor BCA Bilauksjon i Råde står denne Fiat Argenta'n fra rundt 1980 (?) Var forbausende hel, kmstand så ut til å være 77.000 km. Tenningslåsen var knust og det så ut som om den hadde vært forsøkt stjålet. Var tilsynelatende rustfri og noen MÅ ta vare på denne. Opp med hånda de som har sett en sånn bil på veien de fem siste årene??????? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Tøft. Rwd ? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ja det mener jeg bestemt. Var ikke Argenta en "videreutvikling" av 132/2000? Har akkurat gitt lyd fra meg i Norsk Fiat Registers forum. Fiat Argenta er virkelig SJELDEN! Modellen gikk til 1985 og ble erstattet av Croma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Sørg for at noen slår kloa i den der før den går til "bruk-opp-bil" eller høggern! Det er alt for mange "halvgamle" og sjeldne biler som ender som skrap fordi de ikke har noen stor samlerverdi ennå og folk ikke vet hva de egentlig har.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Du store verden så jeg koser meg når jeg ser alle disse " forlatte " bilene ! Det er jo en tragedie at ikke denne SVÆRT SVÆRT SJELDNE Toyota Corona hardtoppen ikke ble berget !! En slik bil er utrulig sjelden i Europa i dag . Jeg har min "fetish" i gamle Colt'er , Celeste og Sapporo , er det ingen som har sett slike på sine vandringer ? Gamle Mazda 929 HT bringer jo også fram gliset da !Ja jeg holdt på å glemme " minimustangen " , Celica Liftback...mmmmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg har min "fetish" i gamle Colt'er , Celeste og Sapporo , er det ingen som har sett slike på sine vandringer ? Gamle Mazda 929 HT bringer jo også fram gliset da !Ja jeg holdt på å glemme " minimustangen " , Celica Liftback...mmmmm.. Jeg fant en tidlig Colt Turbo med noen helt sinnsyke felger (500 små firkantige hull på hver felg). Skal se om jeg finner bildene av den. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Fant en Celeste i sommer, handla og solgte. Nå står den delvis forlatt i Hamar-området :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har i dag vært for å forsøke å få kjøpt Fiat Argenta'n, men den var solgt for "en stund siden" til en som skal ta vare på den. Hvem det er vet jeg ikke, og det var helt umulig å få kjøpt den. De jeg snakket med sa det hadde vært mye interesse for den bilen. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har i dag vært for å forsøke å få kjøpt Fiat Argenta'n, men den var solgt for "en stund siden" til en som skal ta vare på den. Da får'n jaggu hente den snart så andre slipper å sikle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Fant en Celeste i sommer, handla og solgte. Nå står den delvis forlatt i Hamar-området :) Har opprettet kontakt med eier ! Takk Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har hørt om denne kjelleren jeg også,hvis det er den samme.Vi prøvde å komme oss ned der for mange år siden når jeg bodde i elverum.Det var en som sa at det sto en harley i trekasse fra krigens dager der nede.Men vi klarte det ikke! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Her i Sarpsborg har det dukket opp en utrolig sjelden veteranbil som det bare ble bygget tre stykker av. Det er noe så sjeldent som en norsk elbil (prototype) produsert på Strømmen (kanskje derav El-bil (hahaha). Den er kjempestor, MYE større enn feks Transporter eller Transit, tror nok den er en god del større enn VW LT også. Hvor miljøvennlig den er vet jeg heller ikke med tanke på alle batteriene med syre- og blyinnhold. Bilen er ikke forlatt, men har fått ny eier her i Sarpsborg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hvor i elverum ligger så denne kjellern? kunne vært artig og satt igang en redningsaksjon. Vi i veteranmiljøet her i Elverum har prøvd å ta initiativ til en slik aksjon, men eierne er ikke så veldig interessert i det. Selv mener jeg at kjelleren burde vært åpnet som museum, og forblitt urørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Legger ved noen bilder jeg også som jeg har tatt i løpet av de siste årene. 1936 Chevrolet Et par av bilene har jeg berget (den tofargede stasjonsvogna og 36'Chevrolet'n) Skoda Octavia'n fra 63 var en veldig sjelden utgave (TS) med to forgassere og veldig spesielle hjulkapsler. Stilig. Identisk Chevan som fattern har stående. Ikke ofte man ser disse bilene. Godt å høre at den ble berget :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hiver meg på denne morsomme tråden: Mad Max hadde et bilde av en 30-talls GM bil, kan det være en -30 el -31 Buick? Hvor står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg