alfen Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Fenderbaum den mben vet du hvor den står ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ikke akkurat forlatt, men spotta denne på ferga på vei til trheim... var utrolig pen og i bra stand! noen som vet mer om denne? knut? :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Nei - jeg vet ikke noe særlig om den der. Amcars er vel ikke akkurat det feltet jeg føler meg sterkest i, men bilen er vel en Cadillac Fleetwood, årsmodell 1956. 60 Serien var noen cm (5?) lenger enn den vanlige 62 serien og det ser man på feks at den har et vindu bak bakdøren som kan åpnes. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 fliiink! så den er orginal å? dørhåndtaka så meget.... rart plassert ut, men snasent. :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 De er nok originale ja. Beregnet for rike folk med store mager, så de sitter litt høyere enn på mange andre biler. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Nydelig tråd! TurboKnut, fyr løs med fler bilder! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Denne Morris`en så jeg på en av mine kveldsrunder med barnevogna....om den er forlatt eller ikke vites ikke....men kan neppe være mye kjørbar med den "lowrider" looken:rolleyes: Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Kom over en nedgrodd Cortina i dag, han som eier denne har også en Cortina Cab, en av to i Norge... Har aldri hørt noe om slike, men skal se om jeg ikke får tak i fyren og kanskje intervjua han for forumet her... Husker dere denne? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Vi drev på og øvde på "knekking" da jeg var på brannstasjon i militæret. Festa bilen i et tre eller en tung bil i bakkant. Så klipte man a-stolpene m/vindusramme på fremdørene, og festet tau rundt rattstamme, eller noe frampå bilen og i brannbilen. satt seg inn, og kjørte til bilen var "knukket" slik som passaten over. Når det er fire mann som gjør dette, går det rimelig mye fortere enn kovensjonell utklipping av personer som sitter fast. Vet ikke om det er det som har skjedd med denne passaten jeg? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartis Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Beklager å vise denne til deg nå, men denne stod på Knoks Bildeler ved Stavanger for en tid tilbake. er redd for at den er borte nå. Fenderbaum Tusen takk for bildene. Jakter fremdeles etter denne type bil. Får håpe noen på forumet har øynene åpne enda, det er for gale att fiaten min skall gå til spille. Det er nok nye deler å få til denne bilne.dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Vi drev på og øvde på "knekking" da jeg var på brannstasjon i militæret.Festa bilen i et tre eller en tung bil i bakkant. Så klipte man a-stolpene m/vindusramme på fremdørene, og festet tau rundt rattstamme, eller noe frampå bilen og i brannbilen. satt seg inn, og kjørte til bilen var "knukket" slik som passaten over. Når det er fire mann som gjør dette, går det rimelig mye fortere enn kovensjonell utklipping av personer som sitter fast. Vet ikke om det er det som har skjedd med denne passaten jeg? Audi 80 mener du? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Tenkte jeg skulle ta en vintertur til den glemte skroten før snøen kommer og knipse flere bilder. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 den siste så jo rågenial ut å få ut på norske veier! :D likte alt med den... litt sandblåsing så er den god som ny ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonsen racing Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei! Her er link til hjemmesiden til en flott veteranbilklubb på Finnsnes i Troms som har vært rundt på skrotsafarier. Endel bilder av biler fra djupvågen som er nevnt tidligere av turboknut i denne tråden. http://www.gammelhorken.com/galleri.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 To Austin A30 og en veldig tidlig SAAB(?). Den SAAB'en er det jo synd ingen har tatt seg av. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg