dinge Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 dette er det jeg kaller kunst :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 den stakkars saaben så lei seg ut :( veldig mange fine biler som står å ruster her i kalde norge Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crownrs50 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hallo er det noen dær ute som ønsker å kjøpe en 69 crown stv.i bruksstand men trenger litt stell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema832 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Står en forlatt rød Mazda 1100 og sennepsgul DAF 66 (sluromatic) her i byen. Har stått på samme plass i over 10 år. Sikkert mulig å restaurere men egner seg vel best til delebiler. Begge bilene er komplette og skadefrie. De som trenger mer opplysninger,ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Her er en video med mange gamle vw vrak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Her er en video med mange gamle vw vrak Ååååååååååååå, vil ha en sånn splitt..... Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skulle vært påbudt å redde dissa stakkarane! Får vondt inni meg når jeg tenker på at de bare skal bli borte. Og til TurboKnut: Du er et levende bil-leksikon! Hvordan har du klart å ta til deg så mye informasjon? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Og til TurboKnut: Du er et levende bil-leksikon! Hvordan har du klart å ta til deg så mye informasjon? Siden jeg har kjent til Knut sine historier og eskapader tidligere kan jeg sikkert svare på dette :-) Han er gammel (eldre) og vis og vært ute en vinternatt tidligere :) Og ja,han burde kanskje få sin egen del av forumet,et sted han kan øse av seg med visdom og kunnskap om gamle dager ;) hehe. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toaake Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Noen som ligger her i nærområdet.. Skal hente endel av de når jeg får garasjen på stell, og jobb da... 76 modell 244 ;) B21 1955 vw panelbuss bygd om til busskur :P Vet om mer, men har ikke bilder ;) veit du om den hiacen står der fortsatt? jg har en slik en m skilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 HiAcen skal stå der fortsatt ja! D samme gjør, såvidt jeg vet, Nashen, og endel av Opelene også. Ihvertfall Den blå Record/Kapitainen?? og den grå Recorden... Mange av dem står rundt huset til en kompis av meg... Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 det panelbusskuret... fikk meg serriøst til å grine Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Når jeg først er i gang kan jeg jo vise litt flere! Har mange flere, men disse lå allerede på photobucket albumet mitt. skal se om jeg ikke kan få lagt inn flere. Hei. Hvor er disse bildene tatt å når? Lurer spesielt på den Fiat 131 da, driver å restaurerer en slik. Hadde vært greit med en til, om den ikke er blitt til pappspiker allerede da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toaake Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 HiAcen skal stå der fortsatt ja! D samme gjør, såvidt jeg vet, Nashen, og endel av Opelene også. Ihvertfall Den blå Record/Kapitainen?? og den grå Recorden... Mange av dem står rundt huset til en kompis av meg... hvor står denne hen da? veit du om d er diesel eller bensin? er litt intr i deler eller hele bilen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Den gamle Hiacen der ble kun levert med bensinmotor. Det er ikke mange igjen av dem - jeg kan ikke huske sist jeg møtte en på veien. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toaake Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Den gamle Hiacen der ble kun levert med bensinmotor.Det er ikke mange igjen av dem - jeg kan ikke huske sist jeg møtte en på veien. nei, ikke jg heller, har møtt en da. men jg har en 76 mod m skilter! ikke altfor mye rust heller å kun godt 65tusen jg er 2 eier på den! den har stått i garasje i 10 år, så kjøpte jg den å dro rett på eu kontroll å ingen feil! er d noen diesel bakaksel som passer på den? er litt lavt gira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg