gorgo Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hiacen står på Nygårdsjøen, ca 6 mil sør for Bodø! Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toaake Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 oy, såpass, hmm. d var litt langt unna kongsberg d! veit du åssen mod d er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 oy, såpass, hmm. d var litt langt unna kongsberg d! veit du åssen mod d er? Nei d vet jeg dessverre ikke. Er på jobb i Mexicogulfen nå, så det er litt vanskelig for meg å sjekke også... Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iniken Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hei alle sammen.. Noen som kan hjelpe meg med å få tak i en gammel forfallet bil av hvilket som helst slag til restaurering?? Alt er av interesse. Ta gjerne kontakt hvis dere vet om eller har noe som kan være innteresangt. Mvh Ina.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 oy, såpass, hmm. d var litt langt unna kongsberg d! veit du åssen mod d er? Jeg kan dra og sjekke en dag, bor ikke så langt unna. :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toaake Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg kan dra og sjekke en dag, bor ikke så langt unna. :) okay, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Nå ble jeg virkelig inspirert av TurboKnut, så her kommer det et bidrag fra meg... Når det gjelder den Fiat 500 som står ved Shell'n i Ås, så kan jeg stikke innom og ta bilde av den i morgen. Det står også en Lancia Intergrale bakom der... TurboKnut: Kan ikke ta deg en tur innom Vaerste og hilse på for en hyggelig bilprat? :D Mine pics: Gammel VW K70 som står hos en gammel skraphandler i Ås... 77 Audi 80 LS ved Gjerdrum... Denne ovalen står oppe i skogen ved Kløfta... Denne stod ved et hus i nærheten av Gjerdrum... Flere bobler og rumpa på en BMW 2002... 73 Audi 100 oppe ved Gardemoen... Gammel Ford Transit på Greåker... 74 Passat som havna på hugger'n... (denne er flat) Dkv som stod oppe ved Kongsberg hvor jeg henta Passaten min... Skoda Octavia eller Volga? Er litt usikker her... Er ikke dette en Iso? Skal være flittigere å ta bilder, farter mye så ser mye rart rundt omkring... Bilen er ikke en Iso, men en Wartburg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 må få gang på flere bilder her da. Vært litt dødt i det siste. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 skal ta å få knipset litt biler etterhvert... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Bilen er ikke en Iso, men en Wartburg. Den Transiten, er det du som har tatt bildet ? Så den nogenlunde grei ut ? Hvoe er Greåker hen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Greåker ligger i Sarpsborg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 får hiva meg på denna tråden då. jeg vet om et par biler eks: 35' Chevrolet coupe (til salgs). 60'VW buss(til salgs). 75' Dodge dart (deler). 75' Mazda b? med wankel (ikke til salgs er min). 77' Chevrolet malibu. 66' Scania Vabis. 70' Opel kadett A. 46' Packard (Ukjent modell). Og noen lastebiler (ukjente typer) Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 får hiva meg på denna tråden då. jeg vet om et par biler eks: 35' Chevrolet coupe (til salgs). 60'VW buss(til salgs). 75' Dodge dart (deler). 75' Mazda b? med wankel (ikke til salgs er min). 77' Chevrolet malibu. 66' Scania Vabis.70' Opel kadett A. 46' Packard (Ukjent modell). Og noen lastebiler (ukjente typer) hmmm.... 60`mod vw buss...? interessant... noe mer info...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmmm.... 60`mod vw buss...? interessant... noe mer info...? Meg åsså interessert i den ass :) Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Meg åsså interessert i den ass :) Har du glemt å skru av repetisjonknappen Kjell Arne? :redxpoke Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg