Revell Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva slags årsmodell da? skulle hatt ett 17M Rs panser til 68 mod, evnt ett vanlig 17M panser. 20M har scoop, samme som 17M RS 68 mod. så jeg kan i værste fall bruke ett vanlig 68 panser og sveise inn scoopet mitt. trur det er 66-69 modell er ikke sikker Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 det siste bildet der kan umulig være i norge.... eller hva turboknut? :eek: :shake hvem vet hva norge, skjuler kunne godt tenkt meg dit en gang:m'm: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155786 Der finner du bilder av bilen min..du ser ikke scoopet så godt, da forniklinga er plukket av. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 revell: joda, men pokker om at norge skjuler noe slikt ;) tror jeg faktisk skuer en Anglia der å... harry potter bil! <3 Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Nei det er nok ikke i Norge - jeg dro på japsebiltreff til Eisaapäitaakyllapäärventaa (eller noe slikt) i Finland og ramlet over denne skroten. Bildene er 5 år gamle. Vi spurte om vi fikk lov til å gå å se, og det var helt greit så lenge vi ikke ødela noe. Dette var en av de nyeste bilene som stod der, - en Volvo 244 GLE med NITTENHUNDRE motor !!! Trodde det kun var L- utgaven som kom med så liten motor. Og at de hadde innsprøytning på 1.9 litern har jeg aldri hørt. Ellers har jeg ikke lagt noen kommentar til bildene - dere får se på dem og kjenne igjen bilene selv. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Så litt merkelig ut den Grønne varebilen med runde vinduer.. noen som vet noe mer om den? Jeg ble litt innspirert av TurboKnut, og tok med meg kameraet på vandring i skogen og fant dette, og litt til. Men jeg skal tilbake når det er bedre vær. Stod noe som så ut som en T eller A ford litt lengre inni skogen, men jeg fikk ikke noe bra bilde av den :( Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Denne grønne "varebilen" er noe så sjeldent som en Canadisk Bombardier Snowmobile. En gedigen "snøskooter" som ble brukt til å frakte folk med. Motoren var en gedigen bensin V8 og bare lyden av den var nok til å forfryse mannfolkenes edle deler :eek: Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Den var faktisk temmelig RÅ :D Minna litt om en bille eller no. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jøss, en 62 Bull Doser... :eek: Kult med gamle kjøretøy, står på de merkeligste steder... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Sjekk "kufangeren" Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 veldig lite vw'er der.... det er jo en bra ting, men kunne nesta banne på at jeg så en saab... O.o Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja dette er vel ikke veteran,:shake ser mer ut som en civic eller del sol eller noe sånt Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 starta selv å undre meg over det bilde ja.. :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 starta selv å undre meg over det bilde ja.. :D er det en veteranbil er den veldig ombygd i såfall :hammer: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Å pokker kom ikke på at det ikke var lov med kjøp/salg anonser, sorry :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg