optus Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 her er noen biler fra en skrapsamler. Kan ta flere bilder vis noen er intressert. Er bare en brøkdel av hva som finnes. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 her er noen til Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 var på toten i påska og etter å ha kjørt over hele toten åsen og kom til enden, så så jeg nemlig en kadett B rallye coupe i hage'n til en kar, bilen har visst stått der en stund, for når jeg var der i 2005 var den også der... og 3 dager før jeg så denne kadett'n var jeg på lier bilopphuggeri og på utsiden der sto den en opel olympia p1 med forstilling,bakstilling og alt av deler bortsett fra forskjermer, den bilen kunne vært en konge gatebil ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 her er noen biler fra en skrapsamler. Kan ta flere bilder vis noen er intressert. Er bare en brøkdel av hva som finnes. har du noen flere bilder av den svarte bussen eller. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Var på tur i helga, kjørte gjennom Østfold. Disse bilene stod på et lite sted jeg ikke husker navnet. Disse må være sjeldne. Trodde først den grønna var en 1954 Ford Customline men det viste seg å være Ford Meteor ved nærmere kikk. Den eldste vet jeg ikke hva er. PS! Det stod ytterligere et skall av en Meteor på samme sted, men kamerabatteriet ble tomt ;/ Noen som vet mer om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hvem/hvorfor sammler folk på sånt skrap? snakker ikke om di bussene/bilene som er rustene osv. men alt det søppele som ligger strødd rundt ved siden av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 har du noen flere bilder av den svarte bussen eller. Nei, har ikke det, men kan se om jeg får tatt noen vis interesse. Hva ville du hatt bilder av? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hvem/hvorfor sammler folk på sånt skrap? snakker ikke om di bussene/bilene som er rustene osv. men alt det søppele som ligger strødd rundt ved siden av Rart det der..hehe er sånn mange steder.. er som regel sånne som aldrig har noen strøken bil i eie..virker vertfall sånn ut for meg.. er liksom morro å ha men ekke så nøye åssen stand det er i bare det funker sånn akkurat lissom Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 tror det bor folk i huset der.. veien er blitt brøytet i vinter.. får ta meg en kjøretur oppover i hælga å se om jeg får vite noe..:) Hvordan gikk det? :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hvordan gikk det? :) har rett å slett ikke fått tid.. alacocaina men skal si fra når jeg får dratt oppom;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Forresten det er en bodø væring som har kjøpt den men han har ikke henta den enda. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Forresten det er en bodø væring som har kjøpt den men han har ikke henta den enda. såpass:) har du mere info om den? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 da er det bare å legge om dialekta si og hente den da Vomaz ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 såpass:) har du mere info om den? Nja..Han sa det var myyye rust og at det har vært noen å plukket endel deler av den. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Nei, har ikke det, men kan se om jeg får tatt noen vis interesse. Hva ville du hatt bilder av?innvendig og litt utvendige bilder slik som front Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg