Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

etter å sett engodel bilder her så tok jeg meg en tur i dag, jeg fant disse to forlatte bilene som jeg tok noen bilder av...

første bilen er av et ukjent merke, så hvis noen vet hva det er så fortell...

fKpIUFSZN.jpg

PjcvvYJDr.jpg

TSOPcoyyI.jpg

jTBQbfERn.jpg

QRKQphPNc.jpg

den andre bilen er en opel rekord 1700, jeg kom i kontakt med eier og det ble en prat. bilen er for salg, hvis noen er intressert, så kan eier kontaktes på dette telefon nummeret 71556122 (Leif Korsnes)

opModWJlC.jpg

nbFwWMQHd.jpg

WBKODffwY.jpg

leEBbWrYo.jpg

UBCINSeBd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på vw2you.com...sikkert noen som har interesse av den bilen der ;)

Dette er jammen min gamle bil.

Det er en `69 original 8-seters buss som vi bygde om til campingbil. Er campinginnredningen i den ennå,tro?

Reservehjulsholderen har jeg også laget selv.

Jeg hadde denne bilen fra `79 til `90.

Hver eneste sommer var vi på lange Europa-turer med den.

Mange gode minner.....

Hadde vært morro og vært og kikka på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen min gamle bil.

Det er en `69 original 8-seters buss som vi bygde om til campingbil. Er campinginnredningen i den ennå,tro?

Reservehjulsholderen har jeg også laget selv.

Jeg hadde denne bilen fra `79 til `90.

Hver eneste sommer var vi på lange Europa-turer med den.

Mange gode minner.....

Hadde vært morro og vært og kikka på den.

er i fin stand ennå den, var litt rust men ikke mye fin inni var den å, prøvde å finne ut hvem som eide den men fant det ikke ut

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i fin stand ennå den, var litt rust men ikke mye fin inni var den å, prøvde å finne ut hvem som eide den men fant det ikke ut

finn ut hva skiltnr. var så tar du en telefon til biltilsynet. burde jo ikke være så vanskelig å finne skiltnr. om noen her har eid den før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at den fremdeles var noenlunde hel.

Skal sjekke med Biltilsynet på mandag hvem som var siste registrerte eier.

Takk for tipsene, folkens!

du må ha nye lykter bak også er noen pøbel unger som har vært å knust de.

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fant noen gamle biler hos Hellik Teigen AS i Hokksund. Bildene er tatt 13.06.2007, og bilene er nok der ennå, men de forsvinner nok snart... :-(

60-talls Mercedes 200:

DSC_0776b.jpg

DSC_0780b.jpg

DSC_0779b.jpg

DSC_0778b.jpg

Håper noen trenger deler, det burde være mulig å sikre seg det som er igjen her for en grei pris. Ellers går nok hele greia i pressa snart, om ingen melder sin interesse.

En "nesten" veteran, +- 80-modell Buick Skylark V6:

DSC_0774b.jpg

DSC_0773b.jpg

DSC_0775b.jpg

Disse to sto på toppen av et berg med ferdig klemte biler: 50-talls Opel Rekord og ca. '87 Citroen CX 25 GTI Turbo 2 ABS (puh...) En skikkelig "værsting" i sin tid:

DSC_0783b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff tråd, litt synd og se alle de fine bilene "dø" men morsomt allikevel.

Jeg vet at et eller annet sted i en skog i finnskogen så står det hvertfall en tanks og litt annet.

Jeg personlig har aldri vært der, men har en kamerat som har vært der et par ganger før.

Men om noen bor i nærheten så hadde det vært litt tøft om dere hadde orka og tatt en titt og eventuelt fått tatt noen bilder av det som står inne i skogen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider