Boosti Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Tvers overfor innkjørselen til Bosvik bilopphogging i Risør står denne vw-bussen tilsynelatende forlatt. Legg den ut på vw2you.com...sikkert noen som har interesse av den bilen der ;) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Legg den ut på vw2you.com...sikkert noen som har interesse av den bilen der ;) Det er gjort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Stålpressa har dessverre sendt denne til de evige motorveier for noen år siden..:( sikra meg dog et minne fra den da jeg var mindre, har vw-merket fra fronten hjemme i garasjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tvers overfor innkjørselen til Bosvik bilopphogging i Risør står denne vw-bussen tilsynelatende forlatt. var å så på den på lørdaen den var jo hel inni kan ikke ha stått der lenge. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 var å så på den på lørdaen den var jo hel inni kan ikke ha stått der lenge. har stått der i mange år nå den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 etter å sett engodel bilder her så tok jeg meg en tur i dag, jeg fant disse to forlatte bilene som jeg tok noen bilder av... første bilen er av et ukjent merke, så hvis noen vet hva det er så fortell... den andre bilen er en opel rekord 1700, jeg kom i kontakt med eier og det ble en prat. bilen er for salg, hvis noen er intressert, så kan eier kontaktes på dette telefon nummeret 71556122 (Leif Korsnes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Den ukjente bilen er en øst-tysk Wartburg 311 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Legg den ut på vw2you.com...sikkert noen som har interesse av den bilen der ;) Dette er jammen min gamle bil. Det er en `69 original 8-seters buss som vi bygde om til campingbil. Er campinginnredningen i den ennå,tro? Reservehjulsholderen har jeg også laget selv. Jeg hadde denne bilen fra `79 til `90. Hver eneste sommer var vi på lange Europa-turer med den. Mange gode minner..... Hadde vært morro og vært og kikka på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Dette er jammen min gamle bil.Det er en `69 original 8-seters buss som vi bygde om til campingbil. Er campinginnredningen i den ennå,tro? Reservehjulsholderen har jeg også laget selv. Jeg hadde denne bilen fra `79 til `90. Hver eneste sommer var vi på lange Europa-turer med den. Mange gode minner..... Hadde vært morro og vært og kikka på den. er i fin stand ennå den, var litt rust men ikke mye fin inni var den å, prøvde å finne ut hvem som eide den men fant det ikke ut Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 er i fin stand ennå den, var litt rust men ikke mye fin inni var den å, prøvde å finne ut hvem som eide den men fant det ikke ut finn ut hva skiltnr. var så tar du en telefon til biltilsynet. burde jo ikke være så vanskelig å finne skiltnr. om noen her har eid den før =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Det var godt å høre at den fremdeles var noenlunde hel. Skal sjekke med Biltilsynet på mandag hvem som var siste registrerte eier. Takk for tipsene, folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Det var godt å høre at den fremdeles var noenlunde hel.Skal sjekke med Biltilsynet på mandag hvem som var siste registrerte eier. Takk for tipsene, folkens! du må ha nye lykter bak også er noen pøbel unger som har vært å knust de. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gxlghia Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Fant noen gamle biler hos Hellik Teigen AS i Hokksund. Bildene er tatt 13.06.2007, og bilene er nok der ennå, men de forsvinner nok snart... :-( 60-talls Mercedes 200: Håper noen trenger deler, det burde være mulig å sikre seg det som er igjen her for en grei pris. Ellers går nok hele greia i pressa snart, om ingen melder sin interesse. En "nesten" veteran, +- 80-modell Buick Skylark V6: Disse to sto på toppen av et berg med ferdig klemte biler: 50-talls Opel Rekord og ca. '87 Citroen CX 25 GTI Turbo 2 ABS (puh...) En skikkelig "værsting" i sin tid: Siter __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Tøff tråd, litt synd og se alle de fine bilene "dø" men morsomt allikevel. Jeg vet at et eller annet sted i en skog i finnskogen så står det hvertfall en tanks og litt annet. Jeg personlig har aldri vært der, men har en kamerat som har vært der et par ganger før. Men om noen bor i nærheten så hadde det vært litt tøft om dere hadde orka og tatt en titt og eventuelt fått tatt noen bilder av det som står inne i skogen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Tanks? Hvilken type? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg