golf-lover Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 BILDER!!! og veibeskrivelse ??? :D nja.. Bilene står langs Spikkestadveien i røyken så kjører du langs veien så før du øye på dem! Men jeg skal ta litt bilder på avstand! vet ikke om eier liker det men shit ass! bilene må jo komma på veien igjen:morph: Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 hadde vært helt konge¨å kjikka på d.. den ligger vist ikke så dypt.Hadde sikkert klart å dratt den opp med traktor. men spørs om d lønner seg å lette den opp i stede. skal snakke litt med dykker kompissen, pluss ta meg en gå tur ned til skogen å finne den dammen. spennende synd jeg bor så langt unna, hvis ikke hadde jeg tatt med mitt eget dykkeutstyr :) om bilen har ligget i ferskvann og/eller samtidig står ned i gjørma kan den ha holdt seg svært godt. men dog...står den langt ned i gjørma kan den bli tung å få opp. er det plass til mobilkran eller kraftig lastebilkran på stedet? fly fra krigens dager, som riktignok er stort sett av aluminium holder seg utrolig bra i ferskvann. bare å se på bildene fra hevingen av junkeren og heinkelen i jonsvann i Trondheim. hold oss for guds skyld oppdatert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Da har jeg tatt bilde av de to transporterne jeg pratet om! Pokker at det ikke går ann og ha vedlegg her!!!:angry: EDITed Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanner Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Denne stakkaren står ensom og forlatt bak et bilverksted på Leangen i Trondheim, Har stått der leeeeenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Da har jeg tatt bilde av de to transporterne jeg pratet om! Pokker at det ikke går ann og ha vedlegg her!!!:angry: EDITed vedlegg? bare å legge ut bilder det...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Da har jeg tatt bilde av de to transporterne jeg pratet om! Pokker at det ikke går ann og ha vedlegg her!!!:angry: EDITed Øhh.... har du lagt merke til den rare greia der du har skrevet "bilde"? Prøv å peke og klikke der. :hellothere: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 men dog...står den langt ned i gjørma kan den bli tung å få opp. er det plass til mobilkran eller kraftig lastebilkran på stedet? veit ikke helt . stedet er vist rett nedenfor der far bor. Så kommer til å ta en tur ned å kjikke på stedet en dag. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Her er bildene av de transporterne som står nevnt over :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Tusen takk Mad_Maxx! Fint om noen fikk skilter på dem å brukt dem til noe nyttig! De er helt sikker fine å pusse på! Dobbel kabinere å tror ikke det er så mange av dem igjen! Hilsen Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 kom over en ford taunus 17m super her en dag på lesja. den ser ut som den har stått der ei stund. Kan kanskje prøve å få tak i eier om det er av interresse! vet også om en amazon her på lesja som jeg skal prøve å få tatt bilde av snart! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Nå har jeg vært nedom kjennet å kjikka. Og dykker er ordnet. Nå skal jeg bare skaffe tilatelse av bonden som holder til der.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 der jeg har hyttetomt, i toppen av ett sandtak der står det ei boble det har vokst ett tålig stort tre gjennom tanklokket på! må ha stått i noen ti år den ja! vis ikke di har tatt å tredd bilen over treet :lol: skal ta bilder når jeg skal opp igjen. og lenger en lengre inn i skogen står det en gaaaammal lastebil med skudd hål i vinduene med en gaammal gravemaskin på henger'n, jeg syntes det morro å se på slike gamle ting :D Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 BILDER OG DOKUMENSON KREVES! heheh blei spent selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker`n Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei, Er i på ferie i portugal nå og har kommet over en forlatt knall gul morris mini og en annen bil eg ikke vet navnet på, i Figueira da Foz.. Har desverre ikke bilder og har ikke mulighet til å ta det heller ettersom vi reiser hjem i morgen. Den eg ikke vet navnet på er en fastback av et eller annet slag.. -Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Nå har jeg vært nedom kjennet å kjikka. Og dykker er ordnet. Nå skal jeg bare skaffe tilatelse av bonden som holder til der.. Dette høres bra ut Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg