ian928 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 :m'm: denne står i sandnessjøen.. Dette ser ut som en 928 med ombygd front ja! Jeg har aldri sett noe liknende, er det noen som kjenner til bilen? Fint hvis noen kunne hjelpe meg på vei... Og ja, det kan være en veteranbil, Porsche 928 kom i 1977. Men fronten er nok ikke fra 1977 nei... Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Nå har jeg vært nedom kjennet å kjikka. Og dykker er ordnet. Nå skal jeg bare skaffe tilatelse av bonden som holder til der.. Er det noe nytt i denne saken? Blei spendt jeg nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Må den heves med kran ? Eller holder det med visj ? Jeg har en gammel Toyota Dyna bergningsbil med brille og vinsj stående. Hvor i Norges land var dette igjen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Må den heves med kran ? Eller holder det med visj ? Jeg har en gammel Toyota Dyna bergningsbil med brille og vinsj stående. Hvor i Norges land var dette igjen ? 1 times kjøring nord for deg.. står i nærheten av hamar/brumunddal... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hater folk som har gamle fine bilerstående å ruste å so vil di ikkje selge. står en fin mazda 1800 deluxe 1973 mod i eit skur her, spurte om å få kjøpe men neida, står også ein amazon å ein renualt 5 i eit drivhus, å mitt inni skogen står det ei slike gammal gravemaskine med vaier drift i standen for hydraulik Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 1 times kjøring nord for deg.. står i nærheten av hamar/brumunddal... Kunne vært artig og hjulpet til med dynan. Hvis noen betalte prøveskiltene og diselen. Og så må jeg repp. bremsene først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 to bilder av en forlatt Fiat 600 varebil, de er tatt fra tråden HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Det som virker gøy er å prøve å få start på noen av disse bilene og høre lyden. Funker nokk ikke pga. Rust i motorn morkla bensin/diesel slanger Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Nei det er ikke så lenge siden det ble tatt - ettpar år eller så.Reiserute: Kjør til Olsborg - så Moen mot Rundhaugen. Omtrent halvveis går en vei mot Brandskognes. Her kan du om vinteren kjøre isbroen til Andselv. Etter du har svingt av veien til Rundhaugen følger du veien mot Brandskognes en liten kilometer. Du får en kjempeknapp høyresving i en bratt motbakke (opp en egg), og på toppen av denne egga -på høyresiden av veien- står denne løa. Skulle ikke forandre meg om bobla står der ennå. Men du som bor på Finnsnes, du skulle kjørt til Djupvågen og tatt veien opp forbi skolen. Der tok jeg bilde av den sjeldne Beidermann Kranbilen (som nå er borte :D ). Der står det mye rart. Dersom du får komme inn i gården (veldig vriene folk å komme inn på, du kan likegodt bli jaget derfra med en hagle i ræva) så står det en Riley Elf der som jeg også tok bilde av (men ikke finner nå). DET er en sjelden bil. En luksusutgave av 60-talls Mini med sedan-karosseri (koffertlokk og rumpe). Den hadde flotte skinnseter, tredashbord men var noe rusten. Stod en Karmann Ghia der samt 4-5 Willy's jeeper parkert i noen digre jern-rør. Husker også det stod en gørr-tidlig Renault 4 der (uten sideruter i C-stolpen). Mannen som hadde disse het Dybvad Gundersen men er død nå. Da jeg var der kunne jeg få kjøpe alt, men til priser man kunne dø to ganger av. Var flere ganger og siklet på Riley'en. Hvor den ble av vet jeg ikke, for en gang jeg kom tilbake etter en måned for å kjøpe den så sa han at "Den - den er solgt for MAAAAAAAANGE år siden"... Her har jeg vært for mange år siden og sett på en grønn boble som hadde vært brukt av militæret. Denne Riley Elf'en var altså borte nå? Hadde jaggu vært morro med en slik :) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urqell Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urqell Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg