Skody Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Også har vi jo her på bruket da... ;) Tusen bilder gratis og lett tilgjengelig. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kan noen fortelle meg hva slags bil dette er?? Sto borti skauen når jeg var med på en kjøretur :) Ingen som veit åssn bil det er? :) Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Kan noen fortelle meg hva slags bil dette er?? Sto borti skauen når jeg var med på en kjøretur :) Ser ut som en Austin A40. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 En DAF og en mazda 1300 som har stått en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwaRang Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Det røde huset med et hav av gamle biler er nok ikke så vanskelig å finne. Jeg bor der. Å en titt kan nok uten problemer kunne fikses. Lenin ØØØh, av ren nyskjerrighet 'Lenin' : Jeg var innom Passebekk i sommer, og kjøpte noe saker til DKW F7'ern min, en skiltlys/nummer holder og bakre størfangerbøyle. Var det av deg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 En DAF og en mazda 1300 som har stått en stund. Disse som står i Odda? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Disse som står i Odda? JEPP :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenin Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ØØØh, av ren nyskjerrighet 'Lenin' : Jeg var innom Passebekk i sommer, og kjøpte noe saker til DKW F7'ern min, en skiltlys/nummer holder og bakre størfangerbøyle. Var det av deg?? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwaRang Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jepp Oki, da må jeg se om jeg får tatt meg en tur innom passebekk en dag for kjøp av mer deler til F7'ern og for skrotbilsafari, når det passer. Du har vel ikke et bilde av den schnellasteren du hadde fått tak i?? Den syntes jeg var litt tøff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenin Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Noen som har info om disse? Spesielt nysgjerig på hva den motoren stammer fra. Var Audi merker på alle delene dens. Mvh. Urbanius Hei. Takk for tipset. Den bilen uten tak er en DKW F89 4 seters cab. 1950-52 bygd i 5010 eks. Motoren hører til denne. Den blå er en Peugeot 403 Varebilen er en Commer cob og den siste er en Ford Cortina mk1. Dkwen er allerede hentet å bringt under tak i påvente av restaurering. Det er ikke Audi merke men konsernet Auto-union som besto av Audi, DKW, Horch og Wanderer. Etter krigen fantes bare DKW igjen av disse og i 1965 kjøpte VW opp Auto-union å da ble DKW navnet byttet ut med Audi. (En kort forklaring på en lang historie.) Takk til Urbanius fra Lenin. Skulle noen andre der ute vite om noe Auto-union DKW greier så gi gjerne lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Vet ikke om jeg har lyst til å tenke på hvordan det ser ut under det vinyltaket... Jeg kan opplyse om at skiltet faktisk tilhører Opelen, den ble sist EU-godkjent 01.09.2003 (utrolig nok). Den skulle vært vist innen 30.11.2005, men det gadd tydeligvis ikke eieren å prøve på en gang, for begjæring om avskilting kom 02.12 i fjor... Quoter en gammel post, men går det ann å finne ut sånne ting for en enkeltperson? Eller gir Vegvesenet ut sånn info på forespørsel? Hadde vært litt fett, å se om den gamle 245'en til mora mi fra 81 fremdeles er på veiene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Quoter en gammel post, men går det ann å finne ut sånne ting for en enkeltperson? Eller gir Vegvesenet ut sånn info på forespørsel? Hadde vært litt fett, å se om den gamle 245'en til mora mi fra 81 fremdeles er på veiene :) Har du reg. nr så kan du gå inn på http://www.vegvesen.no Gå inn på Periodisk kontroll, så kan du gå inn der det står : sjekk når du skal til periodisk kontroll. Slå da inn reg.nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Sjekka nå. Sto bare "Dette kjøretøyet er avregistrert" Synd det ikke står litt mer info.. når osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 da kan du nok ta kontakt med vegvesen, da kan du få liste over hvem som har eid bilen iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg